Ik ben net terug van de kapper en ben benieuwd of het geslaagd is of niet . Man is nog niet thuis en ik zit nog een beetje na te bibberen want heb voor de eerste keer ooit een rechte pony laten knippen . Dus graag jullie mening dames . Foto's zijn wel crappy maar negeer dat maar . Bovenste is het oudere (en ook donkerdere) kapsel en onderste is van een half uur geleden: Bekijk bijlage 397393
Heel eerlijk ik vind de schuine pony mooier maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou niet zo van de rechte pony.
Ik vind het je zeker niet misstaan. Het enige nadeel vind ik dat je je wenkbrauwen niet kan zien en hierdoor mis je een stukje expressie. Maar das puur smaak hoor!
Verdeelde reacties maar dat had ik ook wel verwacht. Ik ben zelf ook nog niet zeker. Maar mijn man komt net thuis en vindt het mooi . Xelles, het is opgeknipt vanachter. Ik zal zo een foto plaatsen.
het gaat. jammer dat je wenkbrauwen niet te zien zijn en ik hou ook niet van die lange plukken aan de voorkant. maar je loopt niet voor gek ofzo hoor
hahaha. bedoel ermee dat als ik je tegen zou komen niet speciaal naar je zou kijken zo van... neeeeee die loopt voor gek