Ik heb weer getest. Vaaag streepje en opgedroogd zichtbaar. Gisreravond en vanmorgen getest... 1e foto is vanmorgen naar paar min. 2d foto is testvan gistedavond opgedroogd Heb jij ook zulke streepjes??
Die van de action zagen er bij mij ook zo uit gisterochtend, ik zie hem bij jou zelfs iets beter dan bij die van mij. Die van testjezelf.nu was wel een stuk duidelijker gisteravond. Met deze testen ga ik morgen weer testen, ik duim voor je dat ze mooi oplopen!!!
Wel opgelopen toch? Was even vergeten hoe ontzettend onzeker deze periode is . De bovenste is van vanmorgen en de onderste van afgelopen zaterdagavond. Ik zit nu op 11/12 dpo
Hij is idd opgelopen. Maar ff vraagje. Als je zaterdag op 7-8 dpo zat hoe kan je dag 2 dagen later al op 11-12 dpo zitten? Volgens mij zit je dan nu op 9-10 dpo (of de termijn in je openingspost klopt niet )
Dit is mn rijtje momenteel, ga nu donderdagochtend weer testen. Vind alleen de oploop tussen gister en vandaag niet echt top, en de 1-2 hecht ik niet veel waarde aan. Die had ik ook voor mijn vroege miskraam