Hallo allemaal, Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Het dringt nog niet helemaal tot mij door denk ik. Het is ook nog zo pril. Ik heb wat vage testen nog, (zie album) maar een streep is een streep! Ik zal mijn waslijst met "kwaaltjes" bij eerste symptomen plaatsen. Voor alle andere zwangeren: OOK PROFICIAT!
het volgende gedichtje heb ik vanmorgen geschreven en naar mijn zus en beste vriendinnen gestuurd met een leuk digitaal aankondigingskaartje van het kaartenhuis. tip! Het is wat vroeg maar ze hebben erg met mij meegeleefd en mij gesteund in alle keuzes die ik heb gemaakt. Lieve Op dit moment ben ik nog maar heel klein En wil ik nog even alleen met mijn mama zijn Ik ben druk bezig een warm nestje te bouwen Wil jij daarom voor mij je handjes vouwen? Hier is het fijn dus ik blijf nog even binnen Maar over een hele poos kan het feest toch echt beginnen Dus over een maand of acht misschien Zullen wij elkaar nog vaak gaan zien Nu is alles nog zo vers en pril Hou het daarom nog maar even stil Liefs kruimel