tja dit zijn gevaarlijke uitspraken in vergelijking met je vorige topic... Een hond doet nooit expres de behoeftes in de bench daar is een reden voor. Een hond kent namelijk geen wraak zoals mensen vaak wel denken. En dan moet je niet gaan roepen dat mensen eens google moeten gaan gebruiken. Want dan had jij ook wel goed gegoogled op broodfok Als mensen alles al wisten dan hoefde dit forum bijvoorbeeld al niet meer te bestaan. Je kan beter mensen voorlichten dan zeggen dat ze google eens moeten gaan gebruiken. Ik ben erg blij voor je dat je kleine puppie nu eindelijk rustig is in de bench. Hou wel rekening met een terugval in gedrag. Want het vanaf nu altijd goed doen zie ik niet zo snel gebeuren maar het is wel prettig dat ze nu eindelijk stil is.
Niet iedereen weet af van broodfok trouwens & mijn oudste boxer deed dit omdat ze heel ziek was & achteraf enorm veel last had van verlatings-angst ook al ging je er enorm veel mee buiten De dierenarts zegt trouwens dat dit wel kan gebeuren maar heel zelden voorkomt Maar er zijn pups die dit probleem wel hebben, want eigenlijk komt je zin over van: je laat je pup er niet uit?
haha Ja ik herken dat, mijn broer zijn kindjes komen heel vaak ze zijn 3 & 5 jaar dus ze ravotte er lekker mee, ze laat alles toe want vaak dropt ze haar zelf er lekker tussen in haha & idd dat is herkenbaar dat ze geen zak willen luisteren & eigenwijs! maar ik probeer daar toch op in te werken onze oudste boxer is ook een gestroomd & de pup is wit bont'