Yeah, mijn streven gehaald. 1 jaar borstvoeding! Ik kijk net op de klok en bedenk me dat hij nu echt een jaar oud is qua tijd, dus dat ik een jaar borstvoeding geef. Sinds afgelopen weekend ben ik van 3 naar 2x per dag gegaan. De eerste keer dat hij andere zuivel kreeg (zondag) was ik er best emotioneel over. Het is toch iets speciaals geworden wat ik aan het afsluiten ben. Ik wilde het gewoon even delen. Toch wel trots!
Gefeliciteerd! Mooi moment he, je mag trots zijnop jezelf! Maar dit betekent toch niet dat je het aan het afsluiten bent? Ik geef al bijna acht maanden nog maar twee voedingen en dat gaat super goed!
Thanx meiden! En om antwoord te geven op de vraag/opmerking dat ik niet hoef te stoppen. Mijn lijf geeft aan dat ik moet stoppen. Ik heb er bijna altijd voor moeten zorgen dat mijn productie niet terug liep en ik ben gewoon op. Ik werk fulltime en merk dat het me nu echt teveel wordt. Nu op dag 5 van het afbouwen van 3 naar 2 voedingen, merk ik al weer dat ik 's avonds minder melk heb en mijn zoontje niet tevreden is. Het is jammer maar 1 jaar vind ik knap van mezelf.