We zijn weer helemaal opgelucht, de 2e echo die we vandaag hadden liet een mooi kindje met sterk kloppend hartje zien! Volgens mijn eigen berekening zou ik 9wk+4 zijn vandaag, volgens de eerste echo 9wk+1, volgens de meting 9wk+3 en uiteindelijk heeft de computer er 9wk+2 van gemaakt, waarom, dat weet ik ook niet precies. Maar wat maakt het uit, goed genoeg op schema, en er waren al armpjes en beentjes te zien en ons wurmpje bewoog zelfs al! Echt zo mooi om te zien! Hartslag 178x per minuut, lengte 2,64 cm. van kop tot kont. We gaan weer verder genieten! Bekijk bijlage 55117
Hey meid , Lekker dat het allemaal goed is en wat een super foto.. Ik mag donderdag eindelijk weer is ( pff werd wel weer tijd ) Geniet ervan Veel liefs, xx
Hey Gwn, Wat een prachtige foto en supergoed nieuws! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! IK heb ook goed nieuws, ik mag 8 maart voor de eerste echo (je weet wel,net voor mijn vakantie!!). De assistente van de vk heeft zelfs de afspraak gemaakt, vond ik erg fijn! Geniet van jullie wurmpje!!
Hee gefeliciteerd! Ik had het ook, na mk extra echo's. 7 weken, helemaal goed, 9 weken weer en 12 weken alles erop en eraan. Met 16 weken nog een pretecho laten maken en weer alles goed. Het kan echt!
Hey dames, Hoe gaat het met de a.s. mama's?? irisb, wat erg voor. Ik hoop dat je gauw weer zwanger zult zijn, en dat je dit een plekje kan geven. Hier sinds gisteren ochtendmisselijkheid, gisteren was wat minder dan vandaag, vandaag moest ik echt rennen naar de wc, maar er kwam niks uit. Fijn is het niet, maar toch wel een bevestiging voor mij betreft het ECHT zwanger zijn. Donderdag echo.......OOhhh wat ben ik zenuwachtig! Zo bang dat het hartje niet klopt. En daarna heb ik meteen een afpraak bij de vk. Ik heb mooie echo voorbij zien komen, gefeliciteerd dames!
sorry ik plaats bovenstaande bericht helemaal op een verkeerde topic, hmmmm zwangerschapsverschijnsel?? maar gefeliciteerd met je echo meid...dat wou ik eigenlijk alleen maar zeggen.