Ik had de hele week al het gevoel dat ik moest testen. maandag dus een action test gedaan. bleef helemaal wit. Was ook veel te vroeg natuurlijk. (5 dagen voor nod) Vandaag 1 dag voor nod toch weer een testje gedaan. kwam een heel licht streepje uit. Ik had het gevoel dat ik hier weinig aan had en ben dus naar de winkel gegaan om nog een test te halen. Deze keer een clear blue digital test. Wat duurt het wachten op de uitslag van deze test lang zeg! maarrr.... Met een positief resultaat! uitslag: zwanger 2-3 Morgen ben ik jarig, een geweldig verjaardagscadeau dus.
Inmiddels mn schoonouders verteld. Super leuke reactie. Schoonmoeder begon te gillen en te huilen. Ze wilde dit al een aantal jaar zo graag. Daarna rustig met ze erover gepraat. Geeft dus een goed gevoel. De rest van de familie ga ik het voorlopig nog even niet vertellen. Hoop dat de huisarts me deze week gaat bellen. zou mij een gerust gevoel geven. ben afgelopen week af en toe misselijk geweest maar heb het gevoel dat dit nu minder word. Hoop dat dit niks ergs betekent. Wat denken jullie?