Pff herkennen jullie de zenuwen ook zo een week voor je nod? Ik word er gek van en ben bang dat juist daarom m'n lichaam me voor de gek houdt... Had vorige week paar dagen erg gevoelige borsten en sinds vorige week vervelend gevoel in m'n onderbuik. Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar ja dacht ik twee maanden ook dat ik zwanger was... Was toen zo'n teleurstelling dus wil nu niet te hard hopen. Maar ongemerkt.... Pfff ja gek word ik ervan
Ik had 2 maanden geleden ook allemaal symptomen maar toen gewoon ongesteld geraakt helaas. Afgelopen was ik wel ff zwanger (week lang ongesteldheidspijn, veel plassen etc) maar 1 dag na positieve test ging t fout want werd alsnog ongesteld. Dus tja ff afwachten nog. Spannend hoor!
Heel zenuwachtig ook hier. Ben blij dat ik. Nu 4 dagen mag gaan werken. Dan is het hopelijk zo dinsdag en dan mag ik testen. Groetjes tanja
Wat kan je lichaam je in de maling nemen hè? Ik moet wachten tot woensdag dus ga idd ook maar veel afleiding zoeken denk ik. Elke maand weer die spanning vind ik maar lastig eigenlijk...
Hier miep ongeduld. Zit ook al twee weken te zenuwpezen... zal het deze keer???? Vrijdag kan ik testen, ik hoop maar dat ik morgen of overmorgen geen teleurstelling zal hebben....
Duim voor jullie allemaal! Denk dat m'n vriend ook gek van me aan het worden is. Nu ben ik zwanger ik weet het zeker roep ik dan en dan de teleurstelling van de menstruatie.... Gaan die zenuwen überhaupt over!? Denk het niet hè
Mss gek, maar ik vind dat 'wachtbankje juist helemaal niet zo erg. Ik vind de eerste weekjes tot ei juist veel langer duren. De laatste 2 weken is toch altijd spannend vind ik, omdat je toch steeds denkti MISSCHIEN ben ik wel zwanger....