Hoi dames. Gisteren op dag 41 heb ik een positieve test in handen gekregen. Het was nog geen knaller maar wel duidelijk positief. Ik vraag me alleen af hoe lang ik dan zwanger kan zijn.. Ik heb een onregelmatige cyclus waarbij t gemiddelde rond de 42 dagen zit.. Iemand hier ervaring mee of weet hoe lang t ongeveer kan zijn?
Ik heb net hetzelfde een beetje. Ben eind mei gestopt met de pil, en pas 10 juli mijn regels doorgekomen.. Nu ben ik zwanger. De dokter zegt altijd te rekenen vanaf de eerste dag van uw laatste ms.. Op de eerste echo zal je dan wel zien hoelang je ongeveer zwanger bent aan de meting..
Idd Ik heb 15 september een afspraak voor de eerste echo.. Ben benieuwd, nog eventjes geduld Ik doe wel nog een zwangerschaptest om de twee dagen, voor mijn eigen gemoedsrust en heb ze toch liggen, en de HCG stijgt heel mooi zie ik.. Vandaag de uitslag van mijn bloed gekregen en de HCG was 200.. (Vorige week donderdag was die 8 HCG in bloed)
Ik zou gezien de gemiddelde lengte van je cyclus ervan uitgaan dat je dan nu rond je nod zou zitten dus 4 weken zwanger?!
Dank jullie wel! Ik dacht ook aan 4 weken, dus nu bijna 5 dan! Mn buik is zo opgeblazen haha. Spannend de eerste echo..maar ook zó leuk! Inderdaad nog eventjes geduld