Hallo dames, Kunnen jullie even meekijken? heb ik een lh piek of moet het lijntje nog donkerder worden?het gaat om het onderste testje.
Kan zijn dat het jouw piek is, dan wordt hij morgen iets minder. Kan ook zijn dat hij er bijna is (dat denk ik) en morgen nog iets meet knalt. Maar je zit er idee geval dichtbij!
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb hier wel eens op het forum gelezen dat bij de piek het tweede lijntje echt knalt.. D.w.z. dat de kleur minimaal even sterk is als het testlijntje.. Ik heb wel eens een paar dagen achter elkaar een ovulatietest gedaan en daar waren ze allemaal zo licht als jouw onderste foto.... Licht betekent dan ook dat de piek er nog niet is.
Hij echt even donker of donkerder zijn heb ik begrepen, maar volgens mij zit de piek er zeker aan te komen! Je zou voor de zekerheid vanavond ook nog kunnen testen en dan morgenochtend weer om hem zeker niet te missen.
Ga ik doen loenie, vanavond nog even testen. Hoop het Eerste ovulatie sinds ik met de pil gestopt ben. andere dames ook succe met verder testen!
Zo'n donkere heb ik nu ook!! Alleen gaf de clearblue ovulatietest een O aan (niet vruchtbare tijd dus) http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/569239-clearblue-vs-dipstick-z-and-k-ovulatietesten.html
Hi meiden! Spannend zeg, ik lees even mee want ik loop best gelijk met jullie testjes hihi! Merken jullie naast de testen iets aan je lijf? Ik lees soms dat er echt steken of krampen gevoeld worden maar ik heb nergens last van (gehad). M'n testen nemen nu af dus wanneer m'n eisprong precies is geweest of nog komt weet ik niet precies.. 2 april savonds geklust, 3 april smiddags en vandaag 4 april ook smiddags even gezellig gemaakt hihi.. Ik zou denken dat dat genoeg moet zijn toch Succes meiden! En fijne paasdagen!
Ik test sinds 1 april. Willekeurig begonnen, want van een cyclus is nog geen sprake . Ik heb 3 lichte streepjes gehad en vandaag een iets donkerdere. Betekent dat dat er een ei aankomt, of is negatief=negatief?
Heb je een fotootje van alle drie je testjes? Wat ik begrepen heb is dat een test pas positief is als je echt een duidelijke tweede streep hebt die minimaal zo donker (of donkerder) is dan de controle streep.. Als hij op loopt betekend het wel dat hij er aan komt.. Dus vooral door blijven testen!
Het zou wel heel toevallig zijn hoor. Ben 7 februari gestopt met de pil en 3 maart misschien ongesteld geweest . Maar omdat ik die ovulatietesten massaal heb ingeslagen ben ik maar alvast begonnen!
Haha beginnen kan altijd! Het kan sowieso nooit kwaad.. Hij is nog niet positief maar je ziet hem wel lekker oplopen. Door testen dus
Hebben jullie ook last van lichte buikkrampen? Beetje menstruatie achtige pijn. follikelpijn schijnt het te zijn. Of kun je ook zonder buikkrampen een eisprong krijgen. Vind het niet vervelend hoor, eerder een geruststelling dat er wat aan de gang is