Yeah eisprong!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pluisjee, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lieve lieve meiden ,

Spring een gat in de lucht vandaag gehoord dat ik een eisprong heb gehad!! Me eerste ronde met clomid!!

Deze cyclus begonnen met clomid. Ik hoefde geen follikel meting of iets dergelijks maar wel bloedprikken. Mocht ik een eisprong hebben gehad dan moet ik januari terug komen. Mocht ik geen eisprong hebben gehad dan had ik aankomende cyclus (zit nu voor me nod) een hogere dosis clomid moeten gebruiken en wel voor echo's etc komen, en waarschijnlijk hormoon prik (??) moeten gebruiken.

Maar dit is niet het geval had een bel afspraak en werd me verteld dat ik volgende week geen afspraak hoefde te maken want de bloed uitslagen waren perfect. Had een eisprong gehad!!

Nou meiden moest het ff kwijt want ik ben zo blij...
    Wel wil ik aankomende cyclus beginnen met ovu testen (denk namelijk dat ik ongie wordt helaas). Heb hier geen ervaring mee.
    Heeft iemand een idee waar ik die kam bestellen??

Is het eigenlijk normaal dat je geen 28 dagen cyclus heb van de clomid?? Ik dacht dat je een normale cyclus zou krijgen.

2. Een hele grote tip; Bestel je ovulatietesten op Ebay. Ik bestel er meestal zo'n 30, voor nog geen 4 euro. Echt veel goedkoper dan in Nederland dus! Het duurt een tijdje voor je ze in huis hebt, maar gezien jij ze pas je volgende cyclus nodig hebt is dat geen probleem :)

</title><meta name="description" content="30 Ovulation Fertility + 10 Early Pregnancy Test Strips in Health Beauty , Health Care , Sexual Health , Ovulation Kits |eBay"><meta name="keywords" content="30 Ovulation Fertility + 10 Early Pregnancy Test S < Daar heb ik ze de laatste keer besteld, zitten nog 10 zwangerschapstesten bij ook ;)

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dankjewel.
    Alleen verwacht ik me volgende cyclus wel binnen een week ;) zit nu op dag 30 en heb een eisprong gehad denk dat ik met 5 dagen me nod heb ;) weet niet hoe lang het duurt voor ze binnen zijn??

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @pluisje, wow wat super!! Weet hoe blij je kunt zijn! ;)
    Ik ga de komende ronde ook gebruik maken van ovutesten. Ik heb de dipsticks van zwanger en kids besteld.
    Daarnaast houd ik ook mijn temp bij (banner is link naar FF). Ik vond het de vorige ronde fijn om te weten wanneer ik precies mijn ei had. Nu met ovutesten probeer ik vantevoren erachter te komen wanneer m'n ei komt.
    Maar super dat je een ei had en hopelijk zijn die ovutesten niet nodig!! :D

Deel Deze Pagina