Hey, Weet iemand waar ik gehoorbescherming kan kopen voor mijn zoontje voor oud en nieuw? Er zijn genoeg webshops maar das nu te laat vrees ik, dus hoop dat iemand weet waar je dat kunt kopen in een echte winkel? Of misschien heeft iemand een idee of je watjes of oordopjes ofzo kunt gebruiken?
Misschien gekke vraag, waarom heb je dat nodig? Als je binnen blijft met een baby toch niet nodig? Anders gewoon van die oorkappen?
Wij hebben een Peltor Kid koptelefoon, maar inderdaad via een webshop.. Heb geen idee of je hem ook in de winkel kan kopen, sorry!
Met een baby dan blijf je toch binnen? Mijn oudste meiden gaan altijd naar buiten als het vuurwerk losborst met de oorkleppen van hun vader op. (van zijn werk). Daarbij een vuurwerkbril en ze lopen er hip bij.
Tenzij je met je kindje echt bij het knalvuurwerk gaat staan is het niet nodig. En gezien de leeftijd van je kleintje volgens de banner zou ik hem gewoon lekker binnen laten tijdens het vuurwerk.
Wij hebben de Peltor Kid, gebruikt bij de apresski en carnavalsoptocht. Een baby van een maand oud zou ik lekker laten slapen met oud en nieuw.
De meeste baby's slapen door vuurwerk heen...... Ik neem aan dat je niet naar buiten gaat met je baby, maar hem gewoon lekker in zijn bedje laat slapen.
Mischien je kindje bij de muziek vandaan houden dan. Als je nu al vermoed dat dat zo hard zal zijn dat hij gehoor bescherming nidig heeft? Vind ik eerlijk gezegd best zielig...
ik zou een jonge baby ook niet in een kamer met harde muziek zetten, of in een huis met harde muziek. dan maar wat rustiger doen toch?
Een baby van een maand neem je toch ook niet mee naar een plek waar de muziek zo luid is dat je gehoorbeschermers nodig hebt? Waar wij wonen moeten we regelmatig met een helicopter, en daarvoor hebben alle baby's speciale oorbeschermers. Maar dat is noodzaak. je gaat zo'n situatie niet uit vrije wil met een baby zoeken toch? Gehoorbeschadiging loopt je kind niet alleen op via de oren. Als de muziek maar hard genoeg is gebeurt dat ook via de mond en de neus.
Misschien bij beter horen of iets dergelijks. Al zou ik eerder zorgen dat de muziek wat zachter zou staan! Maar bij beter horen of een andere hoorwinkel kunnen se je misschien wel helpen...
Maar voor een kind van vier dan? Ik kwam ook niet verder dan een webshop en het niet op tijd krijgen van de oordoppen. Maar zou verder niet weten waar je zoiets kunt kopen. Dus als iemand een winkel weet? Het moet voor mijn zoon op de oren, niet in, dat accepteerd hij niet. Hangen ze in een bouwmarkt? Of is het echt een speciaal iets? Het is niet alleen voor oud en nieuw, ook voor carnaval en straks op school ivm concentratie en overprikkeling.