Morgen zou mijn NOD zijn, zaterdag getest (kon niet wachten, had een harde buik en opgezette borstjes), zondag getest, vanmorgen getest... kan het gewoon niet geloven... steeds weer dat 2e streepje! IK BEN ZWANGER! En jullie zijn de eerste die ik het vertel. Mijn partner ga ik vanavond verrassen. Was wel moeilijk om dit weekend niets te zeggen. Hij vond me al zo opgewekt Ga straks babysokjes kopen welk ik net als de zwangerschapstest in de boom hang. En dan ben ik benieuwd wanneer het hem opvalt hihihi En laat ik nou mijn moeder met lootjes getrokken hebben met de kerst! Kan ik haar ook op een aparte manier verrassen. Of heeft iemand nog een leuker idee om het te vertellen? Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Vlindervrolijk
Gefeliciteerd meid!! Wat goed dat je dat kunt verzwijgen voor je man, dat zou ik echt nooit kunnen. Maar dat idee van die sokjes in de boom is wel echt geweldig, veel plezier alvast
Hoi Farfalla, Gefeliciteerd meid...super leuk dat je zwanger bent, ook leuk is om een speentje in de boom te hangen met OMA er op je kunt ze kopen bij de prenatal, Oma is the best of zoiets dergerlijks. Zo hebben wij mijn pa verrast in Mei, helaas is het toen een MK geworden. En nu weet ik sinds zaterdag, net als jij, dat ik weer zwanger mag zijn....joepie ben ZOOOO blij tevens ook beetje bang...we blijven positief tot echo. Meid ik hoop dat je vanavond een super avond gaat beleven wanneer je het je vriend verteld, knap dat je het voor je kunt houden zeg! Geniet van je zwangerschap, liefs groetjes Lilly
Gefeliciteerd!! En wat een superleuk idee!! En inderdaad erg knap dat je het voor je kunt houden, ik weet hoe het voelt. Bij onze eerste moest ik het een hele dag voor mijn man ( aan de tel.) verborgen houden..heeel zwaar!! Wij hebben toen een chocoladeletter aan de opa's en oma's in wording gegeven ( 2 x de o) ze moesten even nadenken, maar toch ook een heel leuke manier, al is dat nu natuurlijk niet meer van toepassing zo na sinterklaas! Geniet ervan!!
Een vervroegd kerstkado!! Ik kwam er vorig jaar Nov achter dat ik zwanger was en een beter vervroegd kerstkado kon ik mij niet bedenken...Ik heb t niet voor mij kunnen houden tot mijn vriend thuis was en toch via de tel verteld hahahaha Vind t knap van jou dat je t kan, maar is natuurlijk leuker verrassen met de sok in de boom of iets anders wat erop duid dat er een beeb op komst is. Spannend hoor meid, word een topavond bij jullie vanavond Super gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. -x- Ufuk
Wat leuk zeg,.Gefeliciteerd!..maar ik zou het dus nooit voor me kunnen houden,.. ik ben zo'n flapuit.
Van harte knap dat je het zooo voor je kan houden, kan ik dus echt niet. Ben ook benieuwd hoe snel het hem opvalt.
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Wat een leuke manier om het hem te vertellen, ben ook benieuwd hoe snel het hem opvalt.
Hey ladies, dank jullie wel voor jullie reacties! En de zwangere onder jullie, ook van harte gefeliciteerd! Mijn vriend kon het maar moeilijk beseffen en zijn reactie was: wel 4 x Echt? En toen stond ie op en feliciteerde mij. whahaha Nu kwam mijn vriend mij even vertellen dat hij het zijn ouders al heeft verteld. En dat heeft hem opgelucht, nu kan hij er meer van genieten. Zat hem hoog. (het botert niet tussen mij en zijn moeder en ik heb even afstand genomen omdat ik niet veel meer van haar kon pikken en er helemaal klaar mee was, na een paar praatpogingen in redelijke wijze van mij uit, welk mislukten.... Mens spoort niet, maakt met iedereen ruzie, heeft ook niemand om zich heen, kent geen sorry, bekijkt alles heel zwart wit, continu negatief. Kortom het tegenovergestelde van mij. Heb me van alle kanten in haar proberen in te leven en bepaalde reactie van haar proberen te begrijpen... maar zij heeft professionele hulp nodig... veel oud zeer, waar ik geen deel van uitmaak, maar wat wel op mij wordt afgereageert. Door dat gezeik ben ik maar met iemand gaan praten omdat het me zooo hoog zat) Ik ben zo verdrietig en boos. Hij had het wel even kunnen overleggen met mij. Hij bedoelde het goed.... ja geloof ik, maar alle stress komt weer bij mij naar boven ze heeft me zo veel verdriet gedaan en nu wordt er verwacht dat ik er gezellig ga zitten met kerst en of ik nog salade wil maken ook??? Wat denken ze nou... Dat ik er nu weer gezellig bij ga zitten. Zoals ze nu is zal ze nooit een positieve invloed hebben op mijn kindje later. Verkeerde voorbeeld als oma. Ik heb me juist voorgenomen dat ik mijn eigen grenzen aan moet gaan geven (helemaal als ik straks een gezin heb, en dat het belangrijkste is) Dus ga niet weer dat masker op zetten!!! Wat ik al jaren doe om het anderen naar hun zin te maken. Heb het al een aantal keren geprobeerd voor mijn vriend hoor... maar ik kan het niet meer. Hij zegt ook: de volgende stap is aan haar... maar die is er nog niet na 3 maanden. Ik vind het heel erg voor hem... en zijn moeder heeft geen idee wat voor effect het op haar gedrag op haar zoon heeft. Het is heel makkelijk om te zeggen... ze is zo... zij accepteerd mij ook niet zoals ik ben. Zijn ex heeft het 9 jaar lang geprobeerd.... kon het ook niet meer aan en houdt nu zijn dochter bij hem en zijn ouders weg. En dan nog zeggen: het is 80 % de schuld van je ouders dat het fout is gegaan... Zien die mensen het dan niet? zorgt ook voor stress in mijn relatie. Dan hou ik liever afstand. Ik hoor zo blij te zijn momenteel, maar ben erg verdrietig... Had het graag anders gewild. Moest het even van mij afschrijven. Ben zo bank dat deze heftige emotie en stress invloeg heeft op mijn vruchtje... nu heb ik angst... grote angst... loop me veelste druk te maken. Hoe hou ik dat onder controle....