Die 3 dagen zijn later ook helemaal niet meer belangrijk Maar nu in dit stadium wel,omdat voor NOD meer dan 60 procent nog misgaat,en na NOD nog maar 10 procent.Een wezenlijk verschil dus nu.
Ik wilde de mensen die voor mij gependeld hadden een berichtje sturen wie wel en wie niet gelijk had. Maar ik wist niet meer wie welke maand en geslacht heeft gezegd. Zei jij augustus, meisje, of augustus jongen? Bedankt voor je felicitatie, en inderdaad, je had toch gelijk! Nou hopen dat 't blijft plakken. Helaas kun je dat niet voor mij pendelen, haha!
Jeetje, merk wel dat ik zwanger ben, had het al voordat ik het wist, maar Het wordt steeds meer... Vet misselijk, zere borsten, steekjes in m'n buik, rommelende darmen, soms obstipatie, soms diarree. Oja, en veel afscheiding, wat steeds voelt als ongesreld zijn, omdat t zo nattig is, sorry, maar gewoon afscheiding, veel!
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je na ronde 5 ZWANGER bent. Ik ben nu ook zwanger, na ronde 4. onwerkelijk nog. overigens ook voor num 2.
Ja erg fijn! Blijft wel beetje angst zitten dat t mis gaat ofzo . Of ik weer hele zwangerschap stress heb vanwege bloedverlies, wat ik ook bij mn dochter had. Ik dus overigens ook van nummer 2 zwanger. Jij ook gefeliciteerd
Lieve meiden, Vanmorgen mijn 3de test gedaan. En hij is echt wel opgelopen! Hij werd wat later donkerder als gister maar wel echt donkerder. De test van vandaag is op de foto BINNEN de 5 minuten, en nual donkerder als die andere 2, en die zijn dik buiten tijd. Dus maak straks misschien nog een foto. Misschien is hij dan nog donkerder dan nu. Dat mag officieel niet, maar dan kan ik ze wel wat meer gelijk trekken. Nu mag ik echt wel blij zijn! Blijf zo bang dat 't mis gaat, maar moet dat misschien wat loslaten. Het loopt iig mooi op. Maar ik schrok wel dat 't wat langer duurder. Maar... nu ben ik zoooooo blij! Een mooi cadeau kan ik op m'n dochter d'r verjaardag vandaag niet krijgen. ♡♡♡♡