Trek

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nemo, May 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heb steeds zo'n trek. Heb vanacht een bord capucijnders staan opwarmen :oops:. Ik had ook nog brood gegeten voordat ik op bed ging.
    Ik hoop dat ik zwanger ben. Maar zo groei ik toch helemaal dicht ? Iemand hier ervaring mee of adviezen ?
    Ik probeer wel gezonde dingen te eten (brood en fruit of yochurt ofzo), maar dan nog.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Hihi, hoe herkenbaar. Ik ging net een broodje hamburger halen op de hoek. Die kosten op zondag maar 1 euro. Ik kom terug met 2 hamburgers en nog frietjes :s

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Daphne82 ben je dan al niet veel gegroeid ???

4. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb ook al een paar dagen vreselijke trek! Ik hoop dat het wat betekent!

5. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    Ik heb inderdaad ook ontzettende honger en nog steeds...
    Maar bij mij begon het pas toen ik 2 weken overtijd was.
    Het zou dus best kunnen dat het bij jou al met 1 dag zo is.

6. Astrid89

Astrid89 Niet meer actief

Ik ben sinds zaterdag gestopt met de pil, omdat ik ongestled zou moeten worden.

Sinds ik de pil niet meer inneem heb ik heel erg last van mijn buik.
    Het lijkt wel alsof hij helemaal leeg is.
    Hij knort ook de hele tijd, dan ga ik even wat eten maar hij blijft gewoon door knorren.
    Gisteravond heb ik ook rijst gegeten voor ik slapen ging en dat doe ik normaal nooit.

Ik wordt 's nachts ook steeds wakker door de pijn en 's ochtends wordt ik heel vroeg wakker.
    Ook heb ik veel ontlasting: normaal maar 3 x in de week ofzo, nu zit ik bijna 2x per dag op de wc.

Ik moet over 3 dagen ongesteld worden (als het goed is)

Weet iemand mischien of ik zwanger kan zijn?

7. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    dat heb ik dus ook. Ik ga nu ook onwijs veel naar de wc..
    Maar ik heb ook zere tepels en steken links in mijn zij..
    misschien ook ontpillen of misschien is het al raak.. maar dat denk ik niet..
    we moeten allemaal afwachten he..

8. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Bij de eerste had ik alleen maar trek in appels groeten en fruit en andere gezonde dingen frites en andere vette happen gingen er niet in ruim 25 kilo kwam ik aan en er bleven er toto op de dag van vandaag 8 kilo zitten, de tweede had ik zin in veel snoepen en veel frites en hamburgers, (niet meer dan 2 keer per week probeerde ik eraan toe te geven maar de drang was er wel , pffff. ik kwam weer ruim 25 kilo aan en ben buiten die 8 kilo niets meer extra aangekomen, bij de derde hoop ik af te vallen, dit keer ben ik vreselijk misselijk, vol gevoel, veel gasvorming in de buik (lijk soms wel 3 maanden zwanger) kan vettigheid niet echt verdragen appels gaan wel maar echt trek heb ik er niet in, wil wel eten en schransen maar ook weer niet, ik heb een jongen en een meisje, wat dit gaat worden weet ik niet hahaha van allebei wat. de eerste is een gezonde eter, snoept niet veel e.d., houdt vooral van aardappels, groente en vlees. de tweede is een echte snoeper en eet het liefst frites, koekjes en snoep. eten gaat moeilijker, zou het dan toch al in de buik worden aangeleerd?? of reageert moeders op de baby en eet ze graag wat de kleine haar voorschrijft???
    pijnlijke tepels bij alle drie gehad, veel naar de wc vooral de eerste maanden bij de eerste en tweede iets minder nu eigenlijk niet zo (nog). Bij alle drie vooral als ik het nog niet zeker wist, geirriteerd en emotioneel. opstiaptie ook bij alle drie veel last van, rommelende darmen en luidruchtige buiken, ook alle drie last van (gehad).
    Dus eten en aankomen ik ga daar niet meer zo moeilijk over doen ik zie wel, en houd er wel rekening mee dat ikzelf niet teveel ongezond eten binnenkrijg, iedere dag frites ga ik niet aan toegeven, (ik wordt nu al misselijk bij de gedachte), maar twee keer per week en af en toe misschien een derde keer (heel af en toe, moet toch kunnen) ook nog is zo dat ik een volgende dag nog wel eens een lekkere kippensoep met brood eet heft toch wel het een en ander op, hoop ik.
    Groetjes (van een steeds misselijker wordende zwangere moeder)

9. hoi astrid

ik ben afgelopen zondag 21mei ook gestopt en zou t morgen dan ongi moeten worden maar heb t zelfde als jouw!

ik moet eerlijk zeggen bij mij is t bekend,heb t wel vaker

succes met alles maar vooral met klussen en zwanger worden he!

groetjes esther :) ;)

10. Astrid89

Hey ester :)

Ik begin nu eigenlijk wel een beetje bang te worden, morgen moet ik ongesteld worden (als het goed is.)
    Ik heb net het verhaal van aardbei gelezen en daar zegt ze ook dingen die ik ook heb, zoals een rommelende maag, humeurig en emotioneel.
    Aan de ene kant hoop ik wel dak zwanger ben.
    Maar aan de andere kant hoop ik het niet, want ben veeelste jong.

Wil jij juist wel een kindje of niet?
    En wat voor symptomen heb jij nog meer?

Kus Astrid :D

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou ik was dus niet zwanger Astrid89.

12. Astrid89

Hey Nelleke.

Jammer voor je dat je niet zwanger bent zeg.
    Je wou het toch graag?

Ik hoop eigenlijk ook dat bij mij hetzelfde is en dat ik gewoon een buikgriep ofzo heb.

Kus Astrid.

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik wou wel graag ja, mischien had ik daarom ook wel klachtjes. Zat het gewoon tussen mijn oren. Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Hopelijk ben jij niet zwanger en heb je gewoon last van honger.

14. Astrid89

Neej het is niet honger, want eet bijna de hele dag en ik zit no0it vol, wel dat ik soms denk van laat ik nu maar eens stoppen.

Maar ik kan over 2 dagen testen dus ik wacht het nog even af.

15. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    :) goedenavond :)

ik heb ook van die rare trek maar dan elke week anders vorige weer alleen maar crakers met ham en mosterd en dronk heel veel coolbest mangodream

en nu deze week verschillende dingen pizza broodje hamburger en droge crakers

en wat ik wel voor de 2de week heb ik augurk met ham erom heen

liefs Indey

16. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik hoop echt van harte dat jullie ook binnenkort zwanger worden. Wachten duurt het langst, was bij mij ook zo. Ik kon zo boos worden als ik weer ongesteld was maar dat kwam omdat ik zo graag wou.

Ik had meteen vanaf het begin zo een last van mijn borsten! En meteen na de ovulatie en bevruchting vier dagen lang erge diarree. De huisarts zei dat dat een veelvoorkomend symptoom was van bevruchting...

Ik heb echt de hele dag honger niet normaal! Echt vreselijk gewoon, denk de hele dag aan eten. Wil eten eten eten, maakt niet uit wat. Als ik maar kauw en dan bedoel ik daar geen kauwgum mee.

Ik merk wel dat ik weer bij mijn rug en buik aan het uitzetten ben, bah! Terwijl ik zo'n anderhalve kilo ben aangekomen. De eerste zwangerschap was ik 25 kilo aangekomen. God behoedde me voor weer 25 kilo. Ik baal nu al dat ik dikker ben. Ik moet mijn kaken vastklemmen ofzo.
    Kennen jullie iemand die dat kan doen??

17. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meid

volgens mij kan je beter je eten over de hele dag verdelen
    inplaats van 3 maaltijden doe je 5 of 6 kleine maaltijden per dag

kom je volgens mij ook niet veel aan
    en elke dag halve of 1 liter water drinken mischien helpt het

mischien een idee je moet het even proberen

sterkte ermee

liefs Indey

:)

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    hmm ik heb volgens FF vrijdag mijn ei gehad (ik dnek zelf eerder zaterdag maar goed) maar had afgelopen zaterdag opeens hele erge diaree. Geen buikpijn erbij of zo maar het liep erg echt gewoon uit :oops: De volgende morgen had ik nergens last meer van :( Hoop dat het een gunstig teken is geweest ;)

19. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Spijkervrouwtje, Ik hoop het voor je!!! Tenzij je iets verkeerds had gegeten....?!
    Afwachten maar.

20. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Oja, zo'n diarree dat het er gewoon uitloopt alsof het chocolademelk is, heeeerlijk! :)
    Ik heb niet echt meer trek, maar ook geen moeite om chocotoffs, kitkat chunky's, hotdogs, ijsjes etc te eten.

Share This Page