morgen medische echo...*ZUCHT*

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Ramona001, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    Pff morgen 20 weken echo en ik maak me zo'n zorgen of alles wel goed is met de kleine,ik weet dat ik niet zozeer in een risico groep zit maar dan nog ze kijken echt alles na.... slaap er al paar nachten niet goed door.is het echt normaal om je zoveel zorgen te maken...?

mocht het allemaal goed zijn dan gaan mijn partner en ik lekker shoppen voor de kleine om het te vieren. Morgen krijgen we ook te horen wat het wordt :D:D

maarja positief blijven..

liefs

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik denk dat iedereen die zorgen vlak voor de 20 weken echo wel heeft.
    Het blijft gewoon spannend, je wilt niet dat je kindje iets mankeert.

Ik hield me maar vast aan het idee dat we dan zouden weten of het een jongetje of meisje werd, daar was ik zó nieuwsgierig naar.
    En het is ook heel fijn om te horen dat alles er goed uitziet. (want die kans is natuurlijk heel groot :) )
    Vergeet geen taart te kopen na afloop!

HEE, BILLY IDOL OP TV! YIIIIIIIHHHAAAAAAAAAAA! :whistle: 8-[

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Zeker positief blijven! Maar ik ken het hoor! Heb volgende week donderdag de 20 weken echo en kan me er nu ook al zenuwachtig om maken ondanks dat ik er ook vel zin in heb! Gewoon over je heen laten komen en ervan uit gaan dat alles oke is!

Laat je ff weten hoe het ging?

Groetjes Leonie

4. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan!
    ik zie dat je ook een 3D en 4D echo gaat laten maken die krijgen wij ook over 2,5 week :D

5. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    Ik was ook zenuwachtig hoor!
    Overigens liet ons kindje bij die 20 weken echo lekker zijn geslacht niet zien. Hij lag mooi met zn ruggetje naar ons toe. Maar gelukkig was alles wel goed.

En over die zorgen... ik had het er gisteren nog met een vriendin over... eigenlijk maak ik me vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was al zorgen en ik ben bang dat dat ook nooit meer overgaat...

Ik was ook erg bang voor een MK, toen superzenuwachtig bij de nekplooimeting bij 12 weken, toen weer bij 20 weken. Nu als het een dagje (of een paar uurtjes) wat minder beweegt. Ik vrees dat het nooit meer overgaat. Je wil nu gewoon het allerbeste voor je kindje en ik geloof dat dat alleen maar erger wordt. De gevaren worden misschien straks (in de grote boze buitenwereld) misschien nog alleen maar groter....

Maar als je tussendoor ook nog maar kan genieten, toch?
    Succes!

6. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    Ja is ook zo!
    Ik had het er gister met mijn partner over, we hebben nu al zorgen om de kleine en dan is de kleine er nog niet eens, moet je na gaan als het geboren is...
    en met het schoppen heb ik ook als ik de kleine een dag bijna niet voel denk ik meteen is alles wel goed ?!

moederinstinct...! haha

7. Niet meer actief

haha, als het goed is, zegt je moederinstinct juist dat alles goed is en dat je je eigenlijk geen zorgen hoeft te maken..

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Had ik ook hoor, meid! Ik durfde de dagen voor de echo ook bijna niet meer te posten hier, en we hebben het bestellen van de babykamer ook uitgesteld tot na de 20-weken echo :)

Maar gelukkig was alles goed!

Succes morgen en geniet er maar lekker van, want het is super om je kleine weer lekker te zien bewegen :D

9. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    Hoi hoi, nou alles is gisteren goed gegaan!
    Het zag er allemaal perfect uit, kon niet beter!

Wij kunnen gelukkig weer met een gerust hart slapen haha.

Na het goede nieuws meteen de stad in gegaan en wat leuke dingetjes gekocht (we weten nu namelijk wat het wordt :D:D:D!)

Nu op naar de 3D en 4D echo die hebben we de 22e

liefs en xx

Share This Page