Yeah! zou het dan toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik had gisterenmorgen een beetje bloed, door de dag wat bruin (lekker smakelijk allemaal haha), en nu weer niks. Maar de hoop dat dit allemaal van innestelen enzo is, is toch wel vervlogen ik denk dat de ongi gewoon wat moeilijk op gang komt
     
  2. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik kan het me begrijpen chantal! Je hebt dan gewoon al geen hoop meer. het zou té mooi zijn.
    Misschien zet het later door, ik had de vorige rond ook, kwam net iets later op gang en was ook veel minder als andere keren, maar helaas moest ik hem toch rekenen als ongi.

    Hier nog niks hoor nikkie! Moet ook nog tot dit weekend. Ik wacht denk ik tot zaterdag en gooi er dan een testje tegen aan!
    Als er dan nog geen duiveltjes zijn!
    Heb eigenlijk wel een paar klachten, maar het is anders als alle andere keren eigenlijk.
    Nu had ik eigenlijk al veel meer ongipijn moeten hebben en mijn tepels deden ook altijd veeeeel meer pijn dan deze keer.
    Ik weet niet hoor, moet mezelf niet teveel verheugen eigenlijk!
     
  3. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    @jeldou, Het mooiste is dat ik nergens last van heb. Ik heb geen buikpijn, geen hoofdpijn van alles niks. De vorige keer had ik al ruim een week van tevoren een hoop klachten, maar goed nogmaals zoals jij ook al zegt het zou té mooi zijn, dus op naar de volgende ronde haha
     
  4. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Jeldou en Chantal,
    Spannend allemaal zeg! En Chantal, ik kan me voorstellen dat je niet teveel durft te hopen, dat heb ik ook!

    Hier nog geen :evil: :evil: te bekennen......toch zegt mijn gevoel dat ik ongi moet worden. Heb last van harde buik, een echt ongi gevoel. Heb ook vlagen van misselijkheid, zomaar uit het niets! Ik durf eigenlijk niet te hopen, maar doe dat stiekum toch een beetje.....

    Ik had me voorgenomen om helemaal niet te testen. Pas wanneer ik 1 week overtijd zou zijn. Maare...ik weet niet of ik dat volhoud!

    Ik duim voor jullie allemaal, succes!
     
  5. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    nou duimen voor je ! spannend hoor echt wel, :D
     
  6. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja dank u! Ik duim ook heel hard voo rjullie allemaal!
     
  7. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ( heb hier hetzelfde neergezet als in de vierde ronde topic.. weten jullie het meteen ook!..)
    Nou dames, ik snap er niks meer van!
    Ik moet zaterdag pas ongi worden en nu ging ik net naar de wc en had ik bloed verlies!
    Ik heb totaal geen ongi krampen of niks, anders was ik altijd een dag van te voren in de weer met hevige buikpijnen.
    Nu helemaal niks! Het komt gewoon uit de lucht vallen. Ik ben hevig teleurgesteld. Mijn cyclus is al 4 ronden mooi 28 dagen, weet ook wanneer mijn ei is.. etc.
    Ik ben helemaal van mijn stokje.. ik snap er niks van.. dit lijkt net op mijn ongi, dus ja ik heb ook geen hoop meer.. pff tenminste, tsja het is helemaal in de war. Ben momenteel de kluts even kwijt. Het kán nog een kleine innestelingbloeding zijn, vorig week had ik namelijk ook bruinverlies en een druppeltje bloed. En nu heb ik het een week al niet meer gehad en nu opeens wel weer!
    shipsss
    _________________
     
  8. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier ook even een update van mij. De :evil: :evil: hebben zich vandaag gemeld. Eigenlijk had ik het ook wel verwacht maar stiekem hoop je toch van niet.....op naar ronde 4
     
  9. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Was het bloed helder of bruin of rose?
    Ik heb ook heeeeel erg weinig rosige afscheiding. Ik kan het geeneens bloed noemen...
    Ik heb er geen verklaring voor. Ik weet niet tot waneer je innestellingsbloed kunt verliezen......
    Is de ongi inmiddels al doorgezet? Ben benieuwd!
    Succes!
     
  10. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooww, balen meid :cry: ! Ik ken het " wel verwacht, maar je hoopt stiekum van niet".
    Ik verwacht dus ook dat mijn ongi nu doorgaat zetten, maar stiekum......

    Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn. Ik zal voor je duimen [-o<
    Succes ermee!
     
  11. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    @Nikkie80, ik duim voor jou dat het raak is en voor de rest hou ik de moed erin voor de volgende ronde het is allemaal pril ik ga me pas zorgen maken als er over een jaar nog niks is
     
  12. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    nou hier is het ook flink doorgezet! Bale zeg!
    Maar we gaan gewoon door naar de volgende ronde. Ik zie overal baby'tjes, iedereen is zomaar zwanger.. zucht..
     
  13. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Kop op Jeldou. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Blijf positief denken! (al is het soms nog zooooooooooooo moeilijk!).

    Bij mij ook nieuwe ronde. ROnde 6 inmiddels. Hoop zo dat het deze maand raak is. Mag nu eindelijk wel een keer (oke moet niet zeuren, zijn zoveel meiden die al zoveel langer bezig zijn, maar dan nog.... IK WIL MAMA WORDEN!)
     
  14. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Geloof me bijna iedreen die zwanger is heeft deze gevoelens en emoties ook gehad.... Het lijkt dan of iedereen zwanger word zonder slag of stoot, maar meestal is niets minder waar.

    Houd moet ook jullie krijgen een keer zo een dikke buik!
    last van misselijkheid, en bekken instabiliteit,
    elke keer naar het toilet last van hormonen etc etc. ;)

    succes.
     
  15. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahahah bedankt voor het opbeuren hihi.
    Inderdaad onze tijd komt nog wel (al lijkt het soms erg lang te duren!)
     
  16. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja idd, ben even een 2 daagjes offline geweest, moest het even weer laten bezinken. ik weet wel onze tijd komt wel, maar soms is het zo bale hé!
    Ben zo bang dat we over een jaar nog bezig zijn.. iedereen zegt steeds al; wanneer is het bij jullie zover... dan denk ik, je moest eens weten!hihi
     
  17. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooh inderdaad heel herkenbaar! Heel veel mensen vragen aan ons, wanneer het bij ons zovel zal zijn en dat het niet meer lang zal duren...zucht!
    We zijn 3 maanden geleden getrouwd en iedreen gaat er automatisch vanuit dat we dus ook bezig zijn......(is natuurlijk ook wel zo haha, maar daar hoeven ze niet naar te vragen...) Daar komen wij zelf wel mee als het zover is!

    Ik zit hier nog wel in spanning! Ik moest gisteren ongi worden, niet gebeurd.......Misschien zondagochtend testen en anders zeker maandag....als ik niet ongi wordt......

    Succes meiden!
     
  18. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Mijn banner geeft aan 2 dagen overtijd. Maar ik had gisteren pas mijn NOD. Ik ben 1 dag overtijd!
    Mijn laatste NOD dag was 1 augustus. Mijn laatste cyclus duurde 30 dagen. Dus dat heb ik ingegeven bij de banner. En nu geeft hij aan 2 dagen overtijd?
    Ik snap het niet, hellup!
     
  19. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Mijn banner geeft aan 2 dagen overtijd. Maar ik had gisteren pas mijn NOD. Ik ben 1 dag overtijd!
    Mijn laatste NOD dag was 1 augustus. Mijn laatste cyclus duurde 30 dagen. Dus dat heb ik ingegeven bij de banner. En nu geeft hij aan 2 dagen overtijd?
    Ik snap het niet, hellup!
    _________________
     
  20. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Testen! Oh Nikkie wat spannend. Weet niet precies hoe dat zit hoor met de banner, het is toch je eigen lichaam hé! ga op je gevoel af!
    Groetjes en succes!
     

Deel Deze Pagina