Het is ongelovelijk maar waar na vele negatieve testen en inmiddels 15 dagen overtijd te zijn heb ik net toch nog een gokje gawaagd. En het is echt waar twee duidelijke strepen joepie we zijn weer zwanger. Dit is ons tweede kindje en zijn dus echt super blij. Liefs Nicole
Gefeliciteerd! Had je echt negatieve testen, dat ze helemaal zonder teststreep waren, of had je vage teststrepen?
fijn he als je test eindelijk positief word. Ik heb het ook gehad. pas bij 6 dagen overtijd licht posi. bij 7 dagen zwanger op digi. gefeliciteerd!
Ja ik heb wel 6 echte negatieve testen gehad en had het daarom opgegeven. Ik las ook bij iemand dat het vlak na het stoppen met de pil wel meer als 70 dagen duurde voor zij weer ongesteld werd, en ik dacht dat zal bij mij ook wel zo zijn. Ik had nog 1 test en ik moest hem gewoon doen al wist ik dat deze ook negatief zou zijn maar ik had het nu echt mis want er sronden twee duidelijke strepen. We waren stom verbaast want ik heb nog helemaal nergens last van en vind het nog steeds ongelovelijk. 27 e ga ik naar mijn verloskundige en 3 febr mijn eerste echo spannend. Liefs Nicole
Nee zeker niet en vind het nog steeds ongelovelijk en zal blij zijn als ik 27e het hartje kan horen. Dan valt het kwartje wel hihih liefs Nicole
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo zie je maar weer dat sommige vrouwen toch zwanger zijn terwijl ze heel lang negatief testen...