toen ik nog niet zeker wist dat ik zwanger was.... had ik roze verlies beetje roze slijm en klein beetje rozig bloed ja jullie snappe me wel denk ik is dat dan normaal heefd iedereen dat als ze zwanger zijn of hebben mense dat ook gewoon zo zonder dat ze zwanger zijn ik snap dat niet zo goed wat dat nu heeft betekent
Het kan heel goed zijn dat je een innestelingsbloeding heb gehad. Dit ziet er zo uit zoals jij het omschrijft. Ik denk niet dat je hierover zorgen hoeft te maken hoor!
ne maar dat is ook al een tijdje terug maaR ik wouw weten of je dan ongefeer kaN denke van hey ben ik nietzwanger of dat dat normaal is bij meerdere mense die niet zwanger zijn? als ik ooit weer zwanger word dan kan ik dat daar aan zien zeg maar.?
ooh ik heb zo last van krampe he bove me vagina egt steekjes en druk zeurend gevoel en als k er op duw egt raar gevoel niet egt pijn of zo wie heefd dit nog meer... me helle buik is gewoon vaaag hahahaa
hey hey dus als ik het goed begrijp toen ik nog niet zeker wist dat ik zwanger was en dat roze verlies had en zo moes ik eigelijk paar dagen later ongi worde en als je dat dus niet word is de kans groot datje zwanger ben zo moet ik het dus zien? hahaha thanx kusjess