Jayden wordt grote broer Bij Jayden zwanger geworden via clomid omdat ik geen eisprong had, progesteron bijna niks. We wilden graag een broertje of zusje voor hem dus weer terug naar de gyn, weer aan de hormonen...hielp niks, progesteron bleef maar laag toen zou ik over gaan op spuiten maar er werd door de gyn gezegt dat ik eerst flink moest afvallen en werd doorgestuurd. Dus de behandelingen werden stop gezet. Flink balen natuurlijk. Wij hadden ons er helemaal bij neergelegt en hadden zoiets van het afvallen nu op dit moment wordt niks (persoonlijke redenen) we kijken over een aantal jaar wel verder of het zou lukken om aftevallen en weer opnieuw te proberen en anders blijft het maar bij 1 want we zijn al dolgelukkig met ons mannetje Ik voelde me een beetje vreemd en dacht ik ga testen en ja hoor 2 streepjes en vandaag was ie al flink duidelijk dus. Het is een wonder en ben spontaan zwanger geraakt Geen idee hoever ik ben, morgenvroeg eerst maar ff de gyn bellen voor een afspraak. ( hij zal zeker verast zijn ) Hopelijk mag alles goed gaan en hebben we over een aantal maandjes een prachtig kleintje! Liefs een hele blije mama
Gefeliciteerd met de komst van jullie 2e wondertje. Een hele grote verassing! Geniet ervan. Liefs Pingu.