Ik heb net een kwartiertje geleden een test gedaan, en... twee streepjes!! Ik kan het niet geloven! In een soort roes direct de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor morgenochtend om het ook daar te laten testen.... ik weet even niet wat ik hier nu mee moet, mijn man komt pas over een paar uur thuis en ik wil het eigenlijk graag met iemand delen maar kan het nu nergens kwijt! dus dan maar hier gelijk speelt er ook een angstig en onzeker gevoel op of het wel klopt en of alles wel goed zal gaan.. ik lees regelmatig dat zwangerschappen ook weer vroeg afgebroken worden dus er kan nog van alles gebeuren (vandaag is mijn NOD) dit is voor mij de allereerste keer! zo, nu heb ik het even van me afgetypt... ik wens iedereen hier heel veel gezondheid en succes in ieder geval!
Gefeliciteerd hoor. Het is nog heel pril, natuurlijk. Maar je moet uitgaan van het positieve he! Ik testte 1 dag voor mijn NOD en dat ging goed!
Gefeliciteerd hoor! Nou lekker genieten hoor!!! Volgens mij had ik mijn man gewoon van het werk gehaald whahahaha...
hi allemaal, jeej, bedankt voor de aardige reacties het is inderdaad heel erg pril en daarom vind ik het nog moeilijk om te geloven en ik besef ook dat het nog anders kan lopen.. MAAR bij deze ga ik inderdaad maar van het positieve uit en ben ik superblij
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je. Hier hetzelfde: ook een positieve test vanochtend!! Joehoe! Kan het ook nog bijna niet geloven. Kom je ook gezellig bij de augustus mama's op het forum? X Pien
hi Pien, jeeej, wat fijn voor je, gefeli! augustusmama's.. wow dat klinkt goed, moet nog wel even aan dat idee wennen hoor misschien tot ziens daar
allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En hopenlijk tot ziens bij de augustusmama's we zij er al hé !!! Enne we zoeken nog medemama's. hihi
vanavond ook clearblue digital gedaan; zwanger 1-2 weken mannetje ook helemaal blij, hihi. kunnen er alleen allebei met ons hoofd nog totaal niet bij, heel onwerkelijk. waar vind ik de augustusmama's op het forum? zie het zo snel niet staan.