hallotjes, sorry maar moest het gewoon eve kwijt. straks de 20 weken echo, heb er zo een zin in. liefs miranda
oooo wat was dat mooi zeg! Alles aanwezig 10 vingers 10 tenen,groet goed de hersens ook. En ja wel hoor het wordt een jongen! En het is nu al een viezerik, iedere keer als ze met het apparaat langs de benen gingen gingen die meteen omwijd, zo van kijk kijk ik ben echt een kerel Dit wordt een 5de genratie en toch een jongen ook leuk. Alleen kon ze het hartje niet goed bekijken omdat onze jongen geen tel wilde stil liggen, dus mag ik donderdag weer terug, vindt ik niet erg hoor echo foto staat in me album. liefs miranda
Ik had de 20-weken echo gisteren en het was toch een stuk spannender dan ik van tevoren had gedacht. Zeker geen pretecho! Alles wordt tot in het kleinste detail gecheckt, ze was wel 3 kwartier bezig, en je moet je goed realiseren dat het dus ook zomaar ineens zo kan zijn dat er iets niet 100% in orde is.... Gelukkig was bij mij alles goed maar teksten als 'heb er zo'n zin in' en 'veel plezier' kan ik niet helemaal plaatsen....
Tsjonge wat een gezeur zeg. Ik realiseer me zelf ook zeker wel dat het geen pretecho is. Maar dan kan ik iemand die er zo'n zin in heeft nog wel veel plezier wensen. Ja er kan wat mis zijn maar moet je daar van tevoren al met een grafstemming heen gaan? Ik vind het ook best eng wij hebben 'm volgende week maar dan kan je er nog wel zin in hebben. Als er iets is dan is dat zo en dan zakt de grond onder je voeten vandaan. Denk dat de meesten zich dat wel realiseren. Ken idd ook wel mensen die het een "pretecho" noemen en dan zeg ik ook nee hoor het is een medische echo omdat ze gaan kijken of alles wel in orde is. Vind dat ook een domme opmerking. groetjes