Wi herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anonymous1223, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

8 jul 2015
    188
    0
    16
    Hallo allemaal,

We zitten nu in ronde vijf voor ons tweede kindje. De eerste keer werd ik zwanger ondanks dat ik aan de anticonceptie zat en daardoor heb ik nooit vroege symptomen herkent.

Deze maand dacht ik echt dat het weer raak was. Ik was misselijk, duizelig, had hoofdpijn en pijnlijke borsten. Helaas werd ik een dag na m'n nod toch ongesteld. Alleen nu ben ik dus maar 3 dagen ongesteld geweest terwijl het normaal dik een week (na de bevalling veel langer geworden) is. Het was wel gewoon helder bloed en er zat slijm bij.
    Het rare is dat m'n klachten er alleen maar meer op worden.. Ik vind het onzin om nu te denken dat het misschien toch raak zou kunnen zijn, maar ergens klopt het niet.
    Herkent iemand dit?

Op m'n nod testte ik negatief. Na m'n zwangerschap hebben we alleen een condoom gebruikt, dus ontpillen kan het niet zijn.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Symptomen komen voor NOD vaak voor uit Progesteron, dit hormoon stijgt na je eisprong en wanneer er geen zwangerschap is daalt het weer voor NOD dan word je weer ongesteld.
    Progesteron klachten zijn nagenoeg hetzelfde als zwangerschapssymptomen, met name misselijk, duizelig, hoofdpijn en pijnlijke borsten. Symptomen bij zwangerschap worden veroorzaakt door HCG, en meestal ontstaan bovengenoemde klachten pas bij 6 weken zwangerschap.
    Als jou klachten van zwangerschap komen zou je al positief moeten testen.

Wat betreft je menstruatie, dat kan elke maand verschillen, ene keer korter andere keer langer. niks om je zorgen om te maken. Onze lichamen zijn immers geen robots die altijd hetzelfde doen ;)

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    waarom je klachten toenemen kan een gedachte speling zijn trouwens omdat je er dan toch mee bezig bent

Deel Deze Pagina