Hallo allemaal.. na eindelijk na 2 miskramen weer een positieve test in handen te hebben ben ik natuurlijk hartstikke blij. maar ook zo onzeker en bang.. toevallig had ik een afspraak bij de gyn nog staan en heeft ze gelijk even gekeken.. ze kon zien dat het al mooi ingenesteld was in mooi dik slijmvlies en hcg waardes waren ook heel mooi. alleen nu ben ik zo bang dat ik 31 maart bij de verloskundige een leeg vruchtzakje ga zien. Mijn kwaaltjes worden wel steeds extremer en ergens zegt mijn gevoel echt dat het goed zit maar soms die gedachten ''wat nou als'' sorry ik moest het even kwijt
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken je angst, maar het vertrouwen groeit. Probeer ook te genieten.
Hey marieke, Ik zit in hetzelfde schuitje. Pas zwanger na een mk in mei en eentje in januari. Het voelt goed nu, maar ergens toch onzeker. Veel succes met de zwangerschap en hopelijk een wolk van een baby binnen 9 maanden.
Hey moodyL hoe ver lang ben jij nu zwanger? En idd het is een enorm spannende tijd.. En het vreemde is ik groei zelfs al.. Zullen waarschijnlijk men darmen zijn haha maar men moeder zei al dat ik was aangekomen uhhh binnenkort gaat ze het wel snappen denk ik hihi
Ik ben nu net 17 dpo. Dus 4 weken en 3 dagen zwanger. Hoever ben jij dan nu? HCG-waarde op 14 dpo was 87 en gisterenavond (16dpo) terug bloed laten trekken waarvan ik vanmiddag de uitslag ken.