Ik ben zwanger!!! Had al twee dagen testen gedaan en dat waren hele lichte streepjes en ik was al twee dagen misselijk, maar vanmorgen was het gewoon een echt streepje! Mijn man zit in het buitenland voor werk dus die gesmst dat hij moest bellen als ie wakker was (het was 5u) en het hem verteld. Wilde het hem eerst thuis vertellen, maar was zo geschrokken en blij en alles tegelijk dat ik het hem gewoon moest vertellen. Hij krijgt het mooiste verjaardagskado ooit! Dit is voor ons het eerste kindje. Klinkt heel gek, maar ik heb nu al het gevoel dat het een meisje is... Zijn er meer mensen die al zo vroeg een gevoel hadden?
Dank jullie wel! Ja hoeveel rondes, ik durf het niet precies te zeggen omdat mijn man een aantal keer van huis was op de belangrijke dagen, maar we zijn in juni gestopt met de regenjasjes, dus best wel snel al. Verder gebruikte ik al een aantal jaren geen pil oid meer.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd of je gevoel gelijk gaat krijgen! Ik denk zelf ook een meisje hier, mijn vriend zegt jongen. Ben benieuwd wanneer de VK het kan zien!
Gefeliciteerd! Mijn gevoel zei een jongen, maar bij de echo bleek het toch echt een meisje te zijn en na de geboorte klopte dat nog steeds