We hadden het nooit meer verwacht. Maar vandaag na 6 dagen overtijd toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een test gedaan. En binnen 2 seconde was het postitief. We geloven het allebei nog steeds niet. De vraag is nu natuurlijk. wat is er verandert in die 2,5 jaar tijd. We zijn op advies van mijn tante aan homeopatische druppels en pilletjes gaan slikken. Dit was de 2 de ronde dat we ze gebruikte. Dit was om mij rustiger te houden. Of dit het wonder middel is. geen idee... Maar tot nu toe een positieve test. ( mijn tante is na 9 jaar ook zwanger geworden door deze druppels en haar nicht ook. )
Wat een geweldig verhaal! .. ontzettend gefeliciteerd ... Ik zou een toppic openen over die druppels, misschien kan je er nog andere mensen mee helpen! .. echt bijzonder hoor!! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap
Volgende week maak ik wel een extra verhaal over de druppels. Heb het nu erg druk met het werk. ( kerst drukte. )
IK WIL DIE DRUPPELS OOK! Gefeliciteerd btw. Moet een geweldig gevoel zijn! Ik ben ook al 2,5 jaar onderweg en ik hoop ook nog steeds stiekem op betere tijden! Geniet er van meis!
Jullie brengen een glimlach op m'n gezicht over die druppels . Positief bedoelt . Van harte met je zwangerschap!