De Titel zegt het al, van ons mag iedereen straks weten wat het wordt, maar de naam houden we geheim. Zijn er mensen die het geslacht ook voor zichzelf houden, of het juist allebei vertellen?
Net zoals hierboven weet iedereen nu het geslacht. Makkelijk met kado's krijgen en spulletjes vragen Maar de naam is voor me vriend en mij een weet en de rest mag gissen
Geslacht eerste keer geheim gehouden, tweede keer niet. Namen beide keren geheim gehouden. Zou het nu misschien helemaal niet willen weten, ook wel eens leuk!
Geslacht en naam bekend gemaakt, bij de eerste ook, en nu weer! Naam staat al in mijn onderschrift hihi
Geslacht bekend gemaakt aan iedereen, en naam tegen sommige (onze ouders, broer/zussen) en voor de rest geheim.
Geslacht is bij iedereen bekend de naam weten alleen ik en mijn man, voor het geval mensen het niet mooi vinden en ik dan ga twijfelen. Terwijl mijn man en ik heel lang hebben gezocht naar een naam die we beide mooi vinden.
Geslacht mocht iedereen weten, naam niet.. (is dus niet helemaal gelukt, kon mijn mond soms niet houden haha)
Hier net zo; het geslacht is openbaar, de naam geheim. Sterker nog; we hebben de naam zo 'angstvallig' geheim gehouden, dat ik VL nog vaak moet herinneren aan de volgorde van de doopnamen. Of het nou eerst 'die' was, of eerst 'die'. En hoe je dat spelt etc.
Geslacht mag iedereen weten. De naam houden we geheim. Ik heb geen zin dat mensen hun ongevraagde mening gaan geven over dat ze het niet mooi vinden of niet vinden passen of dat een andere naam beter klinkt. Dus als de baby is geboren, dan zal ik iedereen met trots vertellen wat de naam is!