wat ik me afvroeg.. hoe lang kan je pijnlijke borsten houden? Het is niet zo dat ze de hele dag door zeer doen..maar gevoelig zijn ze wel. De laatste dagen heb ik vaak pijnscheuten in mijn linkerborst. als ik er op druk doet het ook zeer. Als ik met wat kracht druk op mijn rechterborst, voel ik dat ook wel, maar niet zoals de linker. Ze zijn wel een stuk groter geworden.. Maak me toch een beetje zorgen De vrouw van de collega van mijn vriend heeft net een kleine van 6 mnd en te horen gekregen dat ze uitgezaaide borstkanker heeft. Ze had al wel last tijdens de zwangerschap maar toen dachten ze dat het door de hormonen kwam.. Mijn moeder heeft vorig jaar borstkanker gehad...dus ik wil me zelf niet gek maken maar maak me toch een beetje zorgen...
Ik heb bij beide zwangerschappen last van mijn borsten gehad.. deze zwangerschap zelfs nog wat erger. Ik denk dat het er gewoon bij hoort al snap ik ook je angst wel door je ervaringen
Ik heb er ook een hele poos last van gehad, zelfs zo erg dat ik 's nachts niet op m'n buik kon slapen. Na verloop van tijd word het hopelijk minder, maar soms kun je zelfs wel de hele zwangerschap last houden, hoorde ik laatst van iemand! Mocht je je echt erge zorgen maken, (m.n. omdat er dus meerderen zijn die je kent die het hebben (gehad), zou ik je zorgen met de verloskundige delen!
Ik ben nu 15 weken en heb er ook al 15 weken goed last van, idd gaat het met vlagen en liggen op mijn buik is er ook echt niet meer bij .
Geloof dat het bij mij rond de 20 weken weg was. Sliep vroeger (voor zwangerschap) altijd met een bh aan, dat is wel nog steeds pijnlijk.
hier ook nog steeds pijnlijke borsten, volgens mij ging dat bij mijn vorige zwangerschap ook niet over....pas toen ik stopte met borstvoeding ging de pijn weg...ach ik had er geen hinder van hoor en nu ook niet...(eerder manlief)
hoi, ik ben nu 17 weken zwanger en ook ik heb nog steeds hele pijnlijke borsten. In het begin echt heel erg zelfs wind erlangs voelde ik al, nu nog steeds gevoelig bij aanraking en dergelijke ,maar heb dit niet eerder gehad in mijn andere zwangerschappen. Volgens mijn gyn is het normaal en sommige vrouwen hebben het de hele zwangerschap.