Vanmorgen positief getest, ben heel blij maar tegelijk ook bang. Bang omdat ik niet weet of alles wel goed gaat. Natuurlijk probeer ik positief te blijven maar de angst dat het weer verkeerd gaat blijft steeds om de hoek kijken Op 28 en 29 augustus heb ik positieve cb ovulatie testen gehad en de 30ste waren ze weer negatief. Ik heb ook op de 29ste ovulatiepijn gehad en daarom denk ik dat ik de 30ste me eisprong heb gehad. Dan zou ik dus nu op 13dpo zitten toch en zou morgen mijn NOD zijn? Zijn deze testjes dan wel duidelijk genoeg? Action is wel een tuurtest maar die heeft meer hcg nodig heb ik hier gelezen.
Als je op de 30e je ei had dan zit je nu op 12 dpo en is je nod (bij een gemiddelde lf van 14 dagen) pas over 3 dagen Gefeliciteerd!! Het zijn prachtige testen voor 12 dpo!!
Zo was die bij mij op mijn nod. Misschien een mini beetje donkerder. 2 dagen later was die super duidelijk dus voor 12 dpo is dit heel netjes! Gefeliciteerd
Lijken mij prima testjes voor 12 dpo! Voornamelijk de eerste twee. Die van action een tuurder, maar ze gaan vanzelf knallen! Hoop heel erg op een plakbeeb!