Hoi dames, Bedankt voor jullie reacties' we gaan er zeker van genieten. Is nog steeds moeilijk te geloven kijk nog steeds ff naar de foto vd test die ik gemaakt heb. Om te zien of het echt waar is. Me man is ook helemaal happy. We waren vandaag ff weg samen met zijn zoon van 12 die is 1x per 2wk bij ons, en kwam een zusje van mij tegen( al jaren niet gezien) die heeft een dochtertje toen vroeg ze en jij! nog steeds geen kinderwens. dan is het ff moeilijk om te zeggen nee nog niet. Terwijl je het uit wilt schreeuwen van blijdschap. Maar ik wil eerst proberen die 3mnd periode voorbij te gaan. Dan mogen ze het allemaal horennnnn. Liefs winnie89
hoi dames, Ik moest vanmiddag naar het ziekenhuis voor een buikecho ivm met mijn ziekte van crohne. Tijdens dat onderzoek zei die man gefeliciteerd, ik zie een vruchtzakje. Was wel een extra bevestiging om te horen dat het ook echt zo was. Wij zijn o zo happy. Mijn (ex) schoonzusje werkt er ook, en toen moest ik me inhouden om niets te zeggen hierover. Was mega moeilijk. Maar zij is niet die 1ste die we het in de loop vd tijd willen vertellen. Eerst onze moeders en dan de rest vd broers/zusters. Kan niet wachten tot het zover is. Liefs winnie89
Van harte gefeliciteerd!! En wow wat een vette streep op die test he! Supermooi! Geniet ervan!! Liefs :sunny: