Onduidelijkheid over testen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Rebec1980, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebec1980

Rebec1980 Actief lid

15 aug 2012
    115
    0
    0
    Hallo, ik weet het even niet meer op dit moment. Ik heb afgelopen maandag positief getest met een kruidvat 2 voor 5 euro test. Het was een licht streepje maar wel zichtbaar. Nu vandaag op m'n nod weer eenzelfde test gedaan s ochtends en het streepje was zelfs wat lichter. Vanmiddag met middag urine een clear bleu test gedaan en die gaf binnen een paar seconde een dik kruis van zwanger!! Ik dacht dat de kv testen juist de gevoeligste waren? En zeker met ochtend urine?? Je zou ook zeggen dat die na 2 dagen juist duidelijker moet zijn ipv vager. Maar de cb zegt weer overduidelijk zwanger... Iemand dit meegemaakt? Ik wordt er toch wel onzeker van...

2. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik heb ook een aantal k2v5 gedaan en die verschilden ook. De laatste met 5 weken was pas echt een knaltest. Ik heb ook nog de clear bleu digital gedaan. Die kan niet missen!

Maar als je een dik kruis hebt, lijkt het me niet anders dan zwanger hoor.

Ik zou gewoon om de twee dagen kruidvat testje doen. Dan krijg je hopelijk een knaltest

3. Rebec1980

Rebec1980 Actief lid

15 aug 2012
    115
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Die cb is idd overduidelijk. Maar door die kv ga ik dan toch twijfelen. Zeker omdat die van vandaag lichter is als die van maandag. Iedereen is zo positief over die testen. Hopelijk morgen ochtend wel een duidelijkere kv test... Ik heb trouwens foto's vd testen maar weet niet of ik ze hierbij kan zetten??

4. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoihoi,

als je positief test, ben je gewoon zwanger meid!En ga alsjeblieft niet elke twee dagen testen, je maakt jezelf alleen maar onnodig gek!Stop met testen en geniet van het idee zwanger te zijn!

Gefeliciteerd iig!:D

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    had ik ook een streep is een streep.

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Streep is streep en maakt niet uit op welke test!

Van harte gefeliciteer!

Deel Deze Pagina