Dagje naar een sauna

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik wil mijn zus een cadeaubon geven van de zwaluwhoeve. Wij zijn beide nog nooit naar een sauna geweest en vraag me af hoe dit gaat etc.
    Het leek ons altijd al een keer leuk om te doen!

Als je alleen entree koopt wat kan je dan hele dag doen? Ik heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen. heb je ook een bepaald schema wat je moet volgen?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Lekker! Tip; niet naar de zwaluwhoeve gaan! Dure sauna en te massaal sinds ze via vakantie veiligen entree verkopen.. Woon je in de buurt en kun je bijna gratis entree op de kop tikken is het leuk eens binnen geweest te zijn maar mij zie je er niet meer..

Er zijn zoveel mooie sauna die niet zo massaal zijn en mooi zo niet mooier.. Waar woon je in de buurt?
    Mbt wat ze aanbieden staan op de sites vaak het aantal sauna's en soorten vermeld incl aantal baden etc.

Hoe het gaat;

Ik vraag altijd een korte rondleiding in een nieuwe sauna, verder zijn er in veel sauna's rondes aangegeven van welke sauna je in welke volgorde kunt doen en wat je kwa afkoelen/tijd/rust moet nemen na de sauna gang. Vraag de info daar zodat je gezond de sauna gebruikt.

Deel Deze Pagina