Babyboek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mm7, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik vroeg me af wat jullie nou een leuk babyboek vinden?

Ik moet er zelf (schaam schaam) nog aan beginnen, en wil een leuk babyboek voor elk kindje, maar er zijn zoveel verschillende, nu dus mijn vraag ; Wat vonden jullie een leuk babyboek? Was er genoeg ruimte om dingen in op te schrijven? En ook om foto's in te plakken?

2. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    ik heb er twee (allebei gekregen)
    de eerste was het babyboek met als thema het voorleesboekje weet je hoeveel ik van je hou.
    Lieve plaatjes maar erg weinig ruimte om te schrijven, ik vind het allemaal heel kort en sumier.
    Het tweede boek dat ik kreeg was een eerste jaren boek van annie m.g schmidt, hierin is al meer ruimte om te schrijven en het is ook een heel stuk dikker en uitgebreider, maar het zal wel aan mij liggen ook hierin kom ik ruimte te kort om te schrijven (onder het kopje en dit gebeurde er de rest van mijn eerste jaar staan zo ongeveer de eerste drie maanden en daarna was de pagina vol, ik heb een groot handschrift en ben lang van stof)

Persoonlijk vind ik het annie m g schmidt boek leuker doordat het uitgebreider is met een stamboom e.d. en een wie kwam er op visite en wat kreeg ik van ze lijst.
    Maar door het ruimtegbrek heb ik toch maar losse vellen aangeschaft en schrijf ik een heleboel erbij in zijn fotoboek :)

3. levy

levy Lid

29 jan 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind baby's 1e jaar van Pauliene Oud erg leuk. eerste 4 weken elke week schrijven daarna elke maad en houd je 1e keer tandjes,rollen,logeren etc bij.
    Ook kun je er bepaalde foto's van speciale gebeurtenissen er in plaatsen de rest doe ik in haar gewone foto album

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb zelf het baby eerste jaar boek van Pauline Oud.
    Van Forever Friends vind ik ook erg leuk!

Waarom maak je er zelf niet 1? In een multomap??

5. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    wij hebben het eerste jaren boek van nijntje :) ik vind hem erg leuk.

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb pap en mam vertellen over jou. Daarin staan vragen die je moet beantwoorden en die je dus bijhoud tot aan de 18de verjaardag. En dan kun je het kado geven. Het begint met de zwangerschap. Er staan ook ruimtes in waar je dingen kan op schrijven. Er is een apparte bladzijde voor alle eerste keer dingetjes. Ik vind het een heel leuk boek.
    Mam en Pap vertellen over jou! | 9789027446466 | Elma van Vliet | Psychologie

7. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze ook! Vind het ook heel leuk dat er vragen gesteld worden die apart beantwoord moeten worden door zowel vader als moeder.
    En inderdaad er is ruimte genoeg tot nu toe voor ons...

8. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij hebben hem ook! Vind het geweldig!
    Ook kan je je kindje er binnenkort zélf in laten schrijven en vraagjes beantwoorden.

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb deze ook. Erg leuk! Maar soms een beetje weinig ruimte. Dus zelf een mooi boekje kopen en dat zelf maken: week 1 t/m 4 maand 2, maand 3, maand 3... enz. Eerste tandjes, wat voor nieuws geleerd, leukste speeltje, leukste activiteit, weetjes, lengte, hoeveelheid voeding, eerste hapje, wanneer draaien, tandjes, kruipen, zitten, lopen.. Ga zo maar door! :)

Deel Deze Pagina