yepp achterzitje, op cortina lief fiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marjolein1984, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Help! ik kom er niet meer uit. Ik heb een cortina lief fiets met op dit moment een voorzitje. Nu wil ik zoontje heel snel achterop de fiets hebben. Hij past niet meer goed voorop, en is gewoon erg zwaar tillen steeds. Nu wil ik wederom een yepp stoeltje maar kom er niet helemaal uit. Qua gewicht zou het gewoon op de bagagedrager geplaatst kunnen worden, maar nu zie ik iets over een easyfit window (op die bagagedrager dus) Moet ik een speciale adaptor voor op de bagagedrager? Zijn er mensen met dezelfde fiets die dit weten?

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een andere fiets, maar ook wij kwamen er niet uit. We hebben yepp gemaild en toen vroegen ze om foto's van de fiets en aan de hand daarvan konden ze ons advies geven over wat we moesten hebben. Bij ons werd het de stoel met easyfit bevestiging. Bij mij zonder extra beugel en bij mijn mam met beugel.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij de fiets winkel kunnen ze je advies geven. Ik heb niet zo'n speciale bagagedrager dus ik heb een beugel aan m'n zadel stang. Helaas passen m'n fiets tassen nu niet meer want ik had er niet zo'n verleng ding op gezet.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Bij mij zit hij gewoon op de bagagedrager, ik heb er wel een extra stuk op zodat er fietstassen bij kunnen.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja hier ook een extra ding waar het stoeltje op vast zit. Heb ook een Cortina fiets dan wel niet het " lief ' model maar dat maakt vast niet zoveel uit

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier de bevestiging aan mijn zadelbuis, ik vond die andere bevestiging ook heel vaag omschreven en wist niet goed wat ik nodig had. En zo gaat het ook prima!

Deel Deze Pagina