Hallo, Ik heb een vraag wie is er overgestapt naar de ASN bank of juist weggegaan bij de ASN bank. En waarom? Mijn man twijfelt om over te stappen van de ABN AMBRO naar de ASN bank. We zijn heel erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die tevreden zijn of juist ontevreden. Wat zijn de voor en nadelen van de ASN bank? Waarom wel of niet overstappen? Al vast bedankt voor jullie reacties
Vinden jullie het geen probleem dat er geen filialen zijn? Hoe lossen jullie het op als je vragen hebt? Hoe makkelijk is het overstappen? Hebben ze ook een overstap service? Hoelang zijn jullie al bij de ASN?
Wij sparen bij de asn. Zijn ook overgestapt. Prima bank met goede idealen. Als je vragen hebt, kan je toch bellen?
Ik zit ook bij de ASN. Geen problemen mee dat ze geen kantoren hebben. Als je vragen hebt kun je even bellen, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam, dat heb ik wel anders meegemaakt. En ze helpen je ook heel snel. Volgens mij hebben ze ook een overstapservice, maar dat kun je op hun website even opzoeken.
Ten eerste is de abn amro duur Ten tweede vinden het internet bankieren niet prettig, je kan bepaalde dingen niet terugvinde, waardoor je denkt dat het niet is uitgevoerd en je doet het dan handmatig nog n keer. En dan een dag later zie je dat het dubbel is gedaan. Ten derde vinden we ze niet vriendelijk aan de telefoon