Hoi, ik heb zojuist op marktplaats een yepp fietsstoeltje gekocht voor voorop de fiets. Nu zegt de dame in kwestie dat het stoeltje langer dan 1 meter is en dat kost dan 12,40 aan verzenden ipv 6,75. Zou iemand hem even willen meten, als het zo is is het prima maar kan het me bijna niet voorstellen? Is hij uit 1 stuk? Niet demontabel? Bedankt!! Ze had zelf ook een yepp voor achterop gekocht op mp en die was ook 12,40 verzenden zei ze...ik ben benieuwd
Ik heb er 1 maar volgens mij is hij echt niet langer dan een meter hoor.. hoe moet je daarmee fietsen dan.
ik heb er zelf 1 op mijn fiets gehad en je kan de voetsteunen nog van het zitgedeelte afhalen, dus ik snap niet dat hij inelkaargezet opgestuurd zou moeten worden. dan zou hij niet op langer dan een meter uitkomen volgens mij
Aaa nee die kan nooit 1 meter zijn! Mijn dochter is net 80cm en is echt wel groter dan het fietsstoeltje...
Oké, ik kan het me ook niet voorstellen. Maarre...zou iemand er even een centimeter naast willen houden? Even meten van kop tot staart zeg maar en van achterkant zitje tot de stang ( pakket mag niet langer zijn dan 1 meter en de breedte niet meer dan 50 cm Heel erg bedankt alvast!