Oke, dan houdt het op succes met zoeken naar leuke tassen!! Nee ik heb zonder trapondersteuning. Vind het niet nodig voor mijzelf, ben nog hartstikke jong en fit En vind het prijs verschil heel erg groot vergeleken met de ''normale''
Grrr vandaag bij de fietsenzaak geweest. En die zeggen dat de buggy aan het extra rekje moet. Naja oke bestel het rek maar. Kom ik buiten fietst er een vrouw voorbij met de buggydrager aan het bagagerek en de fietstassen ook :S
De buggy??? nee toch, er zit toch een kliksysteem op voor de fietstassen? Ik heb net Yepp gebeld om navraag te doen over combinatie yepp met sparta. Het is zeker mogelijk inderdaad, ze sturen mij een filmpje/foto voor de juiste bevestiging. Ikke blij
Dat kan kloppen inderdaad van dat kliksysteem. Maar van de winkel beweren ze dat het buggysysteem aan dat rek moet. Maar daar verbaas ik me echt over dat je als sparta dealer niet weet waar een buggydragen aan moet Fijn dat je er uitleg over krijgt Krijg je de fiets kant en klaar geleverd?
Haha vreemd hè!! zo ben ik ook bij verschillende fietszaken geweest die de amazone 4 life verkochten maar er ook niks vanaf wisten. Uiteindelijk heb ik maar contact opgenomen met Sparta zelf, dan weet je het zeker Ja hij wordt kant en klaar geleverd, ze gaan hem ook samen met mij voor mij afstellen op de juiste hoogte enzo Als het goed is komt hij morgen middag binnen!