Yeppie ik ben zwanger na 6 jaar wachten... 2de paasdag was ik zwangerschaptest.. Am so happy dat ik zag.. 2 strepen.. positief... vandaag weer test, weer positief...
Wauw meis, geweldig na zo'n lange tijd eindelijk zwanger, heel erg gefeliciteerd, wat zullen jullie er naar uit hebben gekeken, ik wist naar anderhalf jaar al niet meer wat ik er mee aan moest1 Ga lekker genieten he!
Wat een fijn gevoel he Het is je zeker gegund na dat lange wachten. Gefeliciteerd en geniet ervan. Liefs wolly
Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van! ik heb op 25 maart positief getest 2x zelfs en vandaag voor de zekerheid nog een keer en weer positief
gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van meis... na 6 jaar toch gelukt ben echt erg blij voor je het word je echt gegunt
hey..! ik heb even een vraagje..! vandaag ben ik 6 weken en 1 dag zwanger.. sta vanochtend op om naar het toilet te gaan, en toen had ik bij het afvegen wat bloed erbij.. was rond 7 uur vanochtend.. nu 17.00 heb ik wat lichtrose bloedverlies na het plassen.. maar niets in mijn inlegkruisje! kan iemand mij zeggen wat het kan zijn? ben bang dat het weer een miskraam is.. heb er een aantal maanden geleden al eentje gehad maar die begon niet zo als deze! gr evelien