Mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden en krijgt dus ook al 1 jaar Borstvoeding! Ik ben super trots op haar en ook wel een beetje op mezelf! Al die stomme ''ik - prop - er - wel - een - fles - in'' zusters in het begin in het ziekenhuis heb ik lekker laten kletsen! En zie hier! 1 jaar alweer!!!
Vagans, van harte gefeliciteerd. 2 mooie mijlpalen. Je dochterlief een jaar, en dat op mama's melk. Wauw!
Wow! Wat super!! Wat moet het een heerlijk gevoel zijn dat ze al een jaar geniet vana mama's melk! Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Het is ook heerlijk! En ik wist voorheen niet hoe dat zou zijn, een kindje langer dan 6 maanden aan de borst... vond het eerlijk gezegd een beetje raar... Maar nu weet ik dat het totaal niet raar is! Voor mij is ze nog steeds dat zelfde kleine babytje, nog steeds afhankelijk van mama, nog steeds genietend aan de borst! Ik denk voorlopig echt nog niet aan stoppen!
Gefeliciteerd! Ik herken je nog van de juni mamas toen we zwanger waren. Ik moet nog net iets langer dan een maand! Ben er zo trots op!