Hoi hoi Heb net me zoontje gevoed en nu zal hij ongeveer komen als ik me dochter naar de peuterspeelzaal breng.moet om half 9 aanlopen.hoe doen jullie t eigenlijk als je weg moet?gewoon eerder wakker maken en aanleggen ?
Ik doe dat wel altijd! Gewoon iets eerder wakker maken voor een klein slokje en dan als ik terug ben van school gewoon voeden. Maar meestal is mijn dochter in de kinderwagen heel rustig dus dan hoef ik niet voor die tijd te voeden. Maar ik werk ook vaak om mijn bezigheden met de andere kinderen heen met voedingen, t is soms niet anders.( je kan ook gewoon voeden bij de peuterspeelzaal als hij dan komt!) Je geeft immers bv.
Ja al hij daar echt ligt te krijsen zou ik t doen maat t is fijner om gewoon te gaan zonder t idee dat hij t daar op een krijsen zet Hihi
Ik zou hem dan idd wat eerder wakker maken Maar doe het wel een beetje op tijd... Als hij niet henoegen neemt met een beetje(zodat je een gewone voeding kan doen s je weer thuis ben) moet je dus alsnog een hele voeding geven Of je zit alsnog met een krijsend kind
mijn zoon slaapt in de kinderwagen en auto dus ik maak hem niet eerder wakker, alleen als ik op stap ga naar buiten en lang buiten blijf zoals winkelen.
Ik zou niet eerder aanleggen, gewoon omdat ik een kind heb die dan niet wil drinken (alle drie trouwens, lekker eigenwijs dus). Ik moet over een half uur weg, dan neem ik S mee in de maxicosi en hij krijgt pas weer te drinken als we thuis zijn. Zou hij gigantisch gaan brullen dan weet ik dat hij weer stil wordt als we op de bakfiets zitten, anders dan zou ik hem op lokatie voeden.
Wakker maken moet je 'm toch (je laat 'm niet alleen thuis, neem ik aan). Dus dan probeer je gelijk of hij toevallig wat wil drinken. Zo nee, dan gaat hij zo mee. Zo ja, dan kan hij een paar minuten drinken.
nee laat m nniet alleen nee haha.had m er rond 8 uitgehaald 1 borst goevoed , dochter weg gebracht toen ik thuis kwam andere kant gevoed en toen naar bed , na een uur weer wakker fruit gegeven en had visite dus ben gauw op en neer gefietst toen ik weer thuis kwam weer gevoed en nu slaapt ie weer lekker !!!! dus ging goed ...