Ik voelde het al direct na mijn eisprong: het is weer raak. Mijn vorige zwangerschap dacht ik niet veel symptomen te hebben, maar nu ik ze eenmaal weer had herkende ik ze wel. Weer zwanger! Toch nog even onzeker geweest of mijn lichaam me niet voor de gek hield, maar nee hoor: vanmorgen een dikke streep op drie tests! Symptomen zijn er weer: baggervet voorhoofd, drukkend gevoel in m'n buik, verschrikkelijk snel aangebrand (pfff, herken mezelf af en toe niet eens meer.., erger dan eerste keer!), weer die moeheid ineens die nergens vandaan lijkt te komen, vergeetachtig... Eigenlijk had ik al geen test meer nodig, maar als je de streep dan ziet... Geweldig gevoel! Ik sprong een gat in de lucht en huilde tranen met tuiten...! Deze keer gaat het lukken!
Jouw verhaal had het mijne kunnen zijn! Het voelt heel anders dan die keer met de miskraam. Kom je meekletsen bij de augustusmama's? Ik ga me daar vlug aanmelden! x N.
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Het is nog wel onwerkelijk hoor. Dit weekend zou ik ongesteld moeten worden, en ik kijk toch steeds of het er niet is, maar nee hoor, het blijft toch echt uit! En de kwaaltjes worden nu al steeds erger, mijn vriend werd al gek van mijn nukkigheid en vergeetachtigheid. Ik laat alles slingeren en ben alles kwijt, niks voor mij! Maar ik vind het fantastisch!