Gaat goed meissie! Ben benieuwd, maar ga voor zeker nog 4 weken erbij, misschien wel 6! Weten jullie trouwens of jullie een j/m krijgen?! Lfs!
Wat een lekker gevoel lijkt me dat. Maar je bent natuurlijk niet eerder gerust dan dat die kleine van jullie goed en wel ter wereld is gekomen.
Dat is een verrassing! En of het voor ons een verrassing is is ook een verrassing (zegt al genoeg denk ik ik hè.. haha). 6 weken is ook prima, dan kan ik nog lekker wat schoonmaken. Vanaf 37 weken gaat de rem eraf en ga ik lekker nesteldrangen. Hopelijk red ik dat want er is nog genoeg te doen hier in huis!
En vandaag zitten we op de 34 weken! Als beeb nu geboren wordt gaan ze niks meer remmen. Weer een mijlpaal! Nog 3 weekjes!!
Wat fijn als je het zo kunt volhouden! Ik kan me goed voorstellen dat je iedere keer weer denkt 'yes weer een mijlpaal'. Ik heb dat zelf ook. En ik denk iedereen die al die rompslomp al eens heeft meegemaakt. Het brengt een hoop onzekerheid met zich mee. Ik ben ook blij dat ik nu alweer 30 weken ben. Op naar de volgende....Wens je succes!
Vrijdag was mijn laatste werkdag, maar ben dus niet eerder gestopt met werken (werkte ook maar 12 uur per week). Extra rust heb ik wel genomen en nog steeds, dat voelt het beste. En ik probeer heel goed naar mijn lichaam te luisteren.
Pff vandaag een auto-ongeluk gehad.. Gelukkig zit baby nog veilig binnen en lijkt hierdoor niet eerder te komen
Hee soef, nee morgen 35 weken. We zijn allemaal nog heel, M. heeft gelukkig helemaal nergens last van. Auto helaas wel total loss en zelf flinke spierpijn in nek, rug en schouders (en buik). Hopelijk blijft baby nog 2 weekjes zitten!
Och die kleine ook bij je in de auto.... Gelukkig niets kapot aan jullie... Spierpijn is naar, maar gaat gelukkig over ; )
Hè, bah, dat kan je nu niet gebruiken! Gelukkig niets ernstigs, maar de schrik en overal pijn is ook niet fijn. 35 weken is wel leuk!
Woei, vandaag alweer 36 weken Nog maar 1 weekje!! Maar baby mag best nog langer blijven zitten, dan kan ik al mijn klusjes afmaken
Wow Babystew, wat super! 36 weken!!! En wat een enorme schrik, het ongeluk. Gelukkig zijn jullie nog heel.