Yes, 30 weken!!

Discussion in 'Prematuur' started by Babystew, May 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PinkLove

PinkLove Bekend lid

May 13, 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Wat heerlijk die 36 weken, gefeliciteerd!!

Ben je goed hersteld van het ongeluk? Getver zeg...

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Dank jullie!
    De spierpijn is gelukkig weg, alleen nog een enorme bloeduitstorting op mijn rechterenkel maar dat doet geen zeer verder.

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Echt fijn dat je al weer 36 weken bent! Succes met de laatste loodjes

4. Babystew

Jaaa, en vandaag dan eindelijk DE dag.. Dat ik veilig bevallen mag!! Zoo blij en trots op mezelf, ik kan het ook!!
    Jippie :D

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Wow, wow, wat fijn voor jullie!!:D

6. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    zo leuk voor jullie :) alvast een goede bevalling toegewenst en een fijne kraamtijd.

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Super! En nu ongeduldig? ;)

8. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!!! 37 weken. Vanaf nu wilde je los gaan toch? Wat moet/wil je nog allemaal doen??

Fijn hoor dat je zover bent. Nu ben je natuurlijk ook klaar met de prolutoninjecties. Vorige week de laatste prik gehad denk ik?

9. Babystew

Mijn takenlijstje is gelukkig al een heel eind geslonken, nog wat dingen schoonmaken in huis en de gordijnen voor de babykamer inkorten en nog wat dingetjes strijken. Verder is het eigenlijk wel klaar :) hoewel ik nog wel meer klusjes kan verzinnen maar dat kan ook wel als de baby er is.

Ik heb woensdag de laatste injectie gehad. Was namelijk met 16+4 weken begonnen en nu heb ik er precies 20 gehad.

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zeg dat je voor de rest eigenlijk ook alles al klaar hebt. Heb je nog een extra ledikantje of gaat je dochtertje straks naar een groter bed?

Ik heb inmiddels ook al weer 8 injecties gehad. Ik doe het nu zelf. Heb instructie gehad in het ziekenhuis. Is wel handiger dat ik nu daarvoor niet meer naar het ziekenhuis hoef.

11. Babystew

Ik heb een ledikant van de IKEA gekocht waar de zijkant uit kan. Vond dat wel een goede oplossing, want mijn dochter is echt nog te jong voor een groot bed.

Wat fijn dat je het nu zelf kan! Spuit je in je bovenbeen?
    Hier deed mijn man het om de week thuis, zodat ik inderdaad niet telkens naar het ziekenhuis/huisarts hoefde te gaan voor alleen een prik. De andere week deed het ziekenhuis het dan als ik op controle kwam. Ging prima :)
    Vind je het pijnlijk? Hier verschilde het heel erg per verpleegkundige, meestal voelde ik niks maar soms brandde het wel enorm.

12. Babystew

17 juli ben ik bevallen van ons tweede prinsesje E.rin! 3200 gram en 46 cm lang, geboren met 37+5 wk. Wat een verschil! We moesten een dag in het ziekenhuis blijven omdat de bevalling weer heel snel ging en ik niet preventief AB heb kunnen krijgen vanwege de GBS. Maar gelukkig lijkt ze niet ziek te zijn geworden en zijn we nu lekker thuis!

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie thuis zijn en je nu kan genieten van een "echte" kraamweek.

14. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Wat super dat je het zo lang hebt volgehouden en dat alles goed gaat. Geniet ervan!

15. Kylietje

Kylietje Actief lid

Dec 15, 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    gefeliciteerd meid met de geboorte van je 2e meisje.
    Geniet er van!

16. Kounelli

Kounelli Actief lid

Dec 4, 2008
    335
    0
    16
    Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat ze zo lang is blijven zitten!
    Mooie geboortedatum, precies tussen mijn twee jongens in!
    Ga lekker genieten van je meiden!

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

Nov 27, 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze zo lang bij je is blijven zitten. Geniet van je meisjes!

18. Sleepy82

Sleepy82 Lid

Jul 23, 2012
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Goed nieuws!!

Voor de meesten is het vanzelfsprekend om je baby mee naar huis te nemen maar ouders van prematuren weten wel beter! Nu gelukkig niet, wat een mooi geboortegewicht heeft ze! Geniet ervan.

19. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Gefeliciteerd! En het is super fijn om idd een echte kraamtijd te hebben lekker thuis! Mooie naam trouwens!

20. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Van harte, Babystew! Het is je enorm gegund.

Share This Page