Hoi allemaal, Alle zwangeren onder ons ten 1e van harte gefeliciteerd allemaal. Ik moet effe ontstressen hoor. Even van me afschrijven. Misschien zijn er meer die in het zelfde schuitje zitten als ik op het moment. Ik ben nu voor de 4e keer zwanger, de 1e keer is er een ontzettend mooi meisje uitgekomen die nu 12 maanden en 2 weken oud is. We zijn nu een half jaartje bezig voor een 2e maar in die tijd heb ik 2 miskramen gehad. Dan besef je in ene wat een wondertje ons kleine meisje is. Ik ben nu ook heel voorzichtig geworden in het vertellen (dus doe ik dat hier) en het blij zijn met de zwangerschap. Vind ik op zich wel heel jammer. Dat je zo onrustig en niet blij bent zeg maar. Ook heb ik al 6 dagen bruin bloedverlies zeg maar. Daar word ik ook heel onrustig en gestresst van. Mag gelukkig donderdag a.s. naar gyneacoloog. Dus dan heb ik weer wat houvast. Als het goed is ben ik dan op 1 dag na 8 weken zwanger, dan zou er toch duidelijk iets te zien moeten zijn toch? Wie weet is er iemand die hetzelfde meemaakt op dit moment en kunnen we elkaar ondersteunen En de opmerkingen die ik om me heen hoor van maar je hebt er toch al een, wees daar dan blij mee. Daar ben ik niet blij mee maar dolgelukkig mee, maar de kindjes die ik verloren ben waren ook heel erg welkom. Maar dat schijnt niet begrepen te worden. Of er word gezegd het is maar beter zo. Natuurlijk dat zegt mijn verstand ook maar daar kun je op dat moment helemaal niets mee bah. Ik heb het even van me af kunnen schrijven en mijn hart kunnen luchten bedankt daarvoor, ben het gelukkig eventjes kwijt. Groetjes Patricia
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer er van te genieten. Na 2 miskramen is het moeilijk om op je lichaam te vertrouwen. Ik ben voor je aan het duimen dat het deze keer wel goed gaat. Op dit moment hoef je op zich nog niet iets te zien, de een groeit noou eenmaal sneller dan de ander.
Gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het deze keer wel allemaal goed mag gaan. Fijn dat je van de week al een echo krijgt. Die opmerkingen van mensen in je omgeving gaan nergens over. Natuurlijk ben je super blij met je kleine meid, maar dat wil niet zeggen dat je niet verdrietig kan en mag zijn om het verlies. Veel sterkte toegewenst en ook een fijne zwangerschap!
Patricia, ten eerste gefeliciteerd!!! Al kan ik me je onzekerheid goed voorstellen... Schenk geen aandacht aan de naïve onzin die anderen soms kunnen zeggen, dat is overduidelijk praat van mensen die niet weten wat het is om (gewenst) zwanger te raken en het te verliezen want ik geloof dat iedereen die een miskraam heeft gehad weet wat je bedoeld. Ook al blijkt het een niet vatbaar vruchtje te zijn, je hebt tóch het gevoel dat het aan jou ligt, het is een beetje een faalangst die je dan krijgt. Ook al is het ongegrond. Gelukkig heb je snel de gyn en die kan je mss gerust stellen, met 8 weken kan je al goed het hartje zien kloppen hoor! Probeer te ontspannen en zo gezond mogelijk te leven, meer kan je niet doen, toch? Hopelijk krijg je snel rust en kan je lekker genieten van een voorspoedige zwangerschap! Liefs, Anneke
Gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles deze keer goed gaat en dat je van een mooie zwangerschap mag genieten!
Hallo meiden, Wat een leuke en lieve reacties allemaal, heel erg bedankt. Ja ik ga proberen na donderdag gewoon te genieten als alles goed is. Maar nogmaals bedankt dit doet me goed. Liefs Patricia
Hoi Patricia, Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Sinds november vorig jaar ben ik weer gestopt met de pil. Ik heb al een zoontje (30/10/04) en we willen nu dolgraag een 2e. Op 13 januari heb ik een hele vroege MK gehad, ik was maar een paar daagjes overtijd en verder geen zwangerschapsverschijnselen, maar had al wel positief getest. Daarna ben ik dus weer meteen zwanger geraakt en dat ging uiteindelijk 24 februari fout. Toen had ik wel al zwangerschapsverschijnselen zoals, pijnlijke borsten en misselijk...en verloor ik duidelijk een vruchtzakje..Daarna hebben we 2 maanden pauze ingelast en zijn nu dus weer druk aan het klussen. Op 11 juli is mijn NOD, maar ik heb hetzelfde als jou..Stèl dat ik nu wel zwanger blijk, dan durf ik er helemaal niet meer blij mee te zijn, zo bang dat het weer fout gaat. En die opmerkingen van mensen ben ik ookal tegengekomen, net als de opmerking dat het wss toch niet goed zat en ik blij moet zijn dat de zwangerschap zo vroeg afgelopen was Gelukkig mag je snel naar de gyn en krijg je duidelijkheid. Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat en je dus eindelijk kan gaan genieten van het idee dat je er weer een kleintje bij krijgt over een paar maandjes...Succes meis, het komt allemaal vast goed..
Hallo Loetje, Dus voor jou word het ook spannend, bedankt dan extra voor jou hart onder de riem voor mij. Ik hoop dat alles ook goed komt voor jou hou ons/mij op de hoogte. Liefs Patricia En aan alle anderen nogmaals bedankt ook voor alle lieve reacties.
hallo, gefeliciteerd , het komt zeker goed deze keer. ik heb zelf in maart een mk gehad(incl. curettage),ik was eigendlijk al 12weken ( het kindje is met 6 weken gestopt met groeien.) gelukkig ben ik nu weer zwanger(6 weken) naturlijk denk ik zal het deze keer wel goed komen. ik heb ook nog niet zo veel zwangerschapverschijnsel. POSITIEV BLIJVEN DENKEN!!!!!! groetjes doreen
Hoi, ik kan me voorstellen dat je er onzeker door wordt, ik ben op het moment ook zwanger van de 1e en ik ben zelf ook heel bang voor een miskraam, op zich heb ik er geen reden voor en heb ik er ook nog nooit een gehad, maar toch je weet het gewoon nooit. Kan me voorstellen dat als je het al meegemaakt hebt je dan helemaal onzeker bent. Ik hoop voor je dat je deze zwangerschap mag voldragen en wens je er dan ook heel veel geluk en sterkte mee...probeer er van te genieten!! Ik zal in ieder geval voor je duimen!