Wij zijn zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door loesje1981, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1981

loesje1981 Nieuw lid

16 jan 2009
    2
    0
    0
    groepsleerkracht
    sint philipsland
    Hallo allemaal,
    Ik ben Marloes, 27 jaar oud. Tijdens een bezoekje aan de gynaecoloog kwam ik erachter dat er een vruchtzakje van ongeveer 5 mm in mijn baarmoeder zat. Dat had ik dus echt niet verwacht. In september gestopt met de pil. In het begin waren we er heel veel mee bezig, maar dat werd naarmate de tijd vorderde minder. Ging 12 januari naar de gynaecoloog voor buikklachten waar ik al jaren mee loop. In de auto hadden mijn moeder en ik het er nog over gehad of een zwangerschap eigenlijk wel mogelijk is. Heb 9 jaar geleden een zware eierstokontsteking (1,5 week in het ziekenhuis gelgen) gehad, dus was erg bang dat ik geen kinderen kon krijgen. Door deze eierstokontsteking en de buikklachten haalde ik van alles in mijn hoofd en mijn moeder dus ook. We gingen voor de buikklachten naar de gynaecoloog, maar kwamen met heeeel ander nieuws terug. Ongelooflijk zeg! Op het moment dat we er helemaal niet mee bezig waren, gebeurde het dan. Ben nu 5 weken en 3 dagen. zwanger, wauw! Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. :eek:

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Prachtig nieuws, van harte gefeliciteerd :)

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    :confused: wow wat geweldig, van harte gefeliciteerd!

Liefs Nelleke

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wauw Loesje :) dat is idd een totaal ander nieuws dan je verwacht had. Gefeliciteerd en geniet ervan..

5. 4days

4days Niet meer actief

Da's nog eens een verrassing zeg! :D Geniet er maar lekker van. ;)

6. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0

Deel Deze Pagina