Na een aantal vage testen, heb ik net samen met me lieffie een clearblue test gedaan! En ja hoor.....ZWANGER! Kan 't haast niet geloven...maar het stond er toch echt! Na zes rondes zal nu echt ons eerste kleine wondertje gaan groeien en zal t er begin november zijn! Ben benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen, maar weet dat als ik ergens mee zit hier op dit super zwangerschapsforum terecht kan met mn vraagjes! Liefs relin
Gefeliciteerd. Dus je had ook steeds maar lichte streepjes? Had ik ook, alhoewel vandaag toch wel duidelijker was. Wil morgen de digitale CB doen, ben benieuwd wat deze zegt!
dank jullie wel allemaal... kan het alleen nog helemaal niet echt geloven... bijna geen verschijnselen alleen niet ongi.. ..en iets zere boobs! gister me schoonouders verteld en die waren helemaal blij... vanmiddag me eigen ouders...ben benieuwd hoe ze reageren...hihi liefs relin
Hey Relin! Meid wat goed! Ik kan me herinneren dat onze cyclus een keertje helemaal gelijk liep, en toen waren we allebei niet zwanger... :x Maar nu is het gelukt! Gefeliciteerd ! Kari
hey kari, dat kan ik me zker ook nog herinneren ja... dank je en zie dat jij nu al 6 wkjes zwanger bent... ook nog van harte gefeliciteerd he en geniet er lekker van! liefs relin