Het zal hier wel eens eerder gevraagd cq genoemd zijn, maar vraag het toch ff nog een keer. Ik zit nog in het stadium van wel of niet in verwachting zijn. Over 2 dagen testenl, maar heb sinds zo'n 3 dagen (na het plassen) een branderig gevoel aan mijn blaas. Heb tijdens het plassen overigens geen last. t Is echt na de tijd. Waar het mij even om gaat, ik lees op verschillende fora dat je wel cranberry tabletten mag slikken bij zwangerschap. Maar toen ik vanmiddag bij de Trekpleister was, las ik op de potjes vrij duidelijk dat het juist niet mag... En kan het pas maandag checken bij de HA. Dusss... wie kan mij voor de paasdagen wijze raad geven?
Hoi! Ik gebruikte tijdens m'n zwangerschap BlaseCare (met cranberry en D-Mannose) en deze mag je gewoon tijdens zwangerschap gebruiken. Staat ook op de verpakking. Werkt altijd goed bij mij! Hoop dat je zwanger bent 😃 Edit: voorheen stond het op de verpakking dat je dit mocht gebruiken, maar in de nieuwe handleiding zie ik dat er nu staat dat het in overleg met huisarts gebruikt mag worden.