Vandaag drie testjes gedaan en ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik ben zwanger! Aan de ene kant natuurlijk superblij, maar aan de andere kant ook zo bang dat ik weer een ma krijg! Gek eigenlijk dat ik me het liefst echt zwanger wil voelen, compleet met misselijkheid. Want nu voel ik echt niets! Ik wilde dat we de eerste twaalf weken voorbij waren...
Gefeliciteerd meid! Ik begrijp je zoren, maar probeer er toch een leuke tijd van te maken. Moeilijk genoeg, dat snap ik. Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik herken het gevoel dat ik wou dat ik meer "verschijnselen" had wel hoor. Van de andere kant: ook wel gek om iemand te benijden die wel misselijk is toch?! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt meid! Elke
Gefeliciteerd meid! Ik begrijp je zorgen heel goed,ik zal ook heel gelukkig en blij zijn als de 12 weken voorbij zijn! Probeer er van te genieten! Liefs Dais.. -x-
Hoi Veraatje, Van harte meis. Ik kan ook niet wachten tot die 12 weken voorbij zijn. En klachten heb ik op dit moment ook niet. Doet me weer erg denken aan iets waar ik liever niet aan terug denk. Toch probeer ik er een beetje te van genieten want voor ons is het de laatste keer. Liefs Senninha
Bedankt voor jullie lieve reacties. Elke, Daisy1975 en Senninha ook van harte gefeliciteerd en Mounia ik hoop dat het voor jou ook snel raak is! Hoezo laatste keer Senninha?
Hoi meis, Van harte! Ik weet precies hoe je je voelt (heb in aug ma gehad..).. Pfff.. dat weken zo lang kunnen duren! Ik ga er zelf maar vanuit dat ik vast niet weer zoveel pech heb en nu aan de goede kant sta.. Je moet toch wat he.. hahahha.. Probeer ervan te genieten!
gefeliciteerd! en probeer ervan te genieten. wie weet laat jou misselijkheid gewoon nog even op zich wachten
Gefeliciteerd! probeer een beetje te genieten van dit wonder! Voor je het weet zijn de eerst 12 weken om...
Vera ik voel precies wat jij voelt en alle andere die zwanger zijn na MA en MK's te hebben gehad. Ik zit nu in ook hetzelfde schuitje. Het positieve is dat we zwanger zijn, dat is al heel wat en 12 weken gaan voorbij. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, verwen jezelf en probeer je niet te druk te maken, al weet ik hoe moeilijk het is............
Hoi Vera, Voor ons is het de laatste keer omdat we al twee kinderen hebben en 3 vinden wij genoeg. Mocht het mis gaan bij deze hebben we besloten dat het bij twee kinderen blijft. Liefs Senninha
Fijn hoor al die lieve reacties. Dat doet mij erg goed! Ik probeer ook positief te blijven, maar ik merk toch (en dat heeft mijn man ook) dat ik iets terughoudender ben in mijn blijdschap. Als die 12 weken voorbij zijn en ik toch wat meer zekerheid heb, dan ben ik gewoon dubbel zo blij. @ Senninha: Ik begrijp het. Ik hoop voor jullie dat alles goed mag gaan en dat jullie een derde kindje zullen krijgen. @ Nin0: Heb je al met de vk gebeld en mag je ook vervroegd heen voor een echo?
Hoi Meis, Ik begrijp precies wat je voelt. Ik heb precies hetzelfde in juni een miskraam gehad, nu eindelijk weer zwanger. Gisteren een test gedaan, maar ik heb een beetje last van een soort menstruatiepijn. Nu ben ik zo bang dat het weer mis gaat, ik durf niet echt blij te zijn. Maar laten we het allebei proberen en elkaar er doorheen slepen. In ieder geval van harte gefeliciteerd! Veel liefs Veronica
Dat doen we! We gaan er van genieten en blijven positief denken! Jij ook van harte gefeliciteerd! Liefs Vera