Frequentie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saartje41, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje41

Saartje41 Lid

25 aug 2006
    42
    0
    0
    Hallo,

Ik heb eens een vraagje. Mijn vruchtbare periode is aangebroken en nu weet ik niet meer zo goed wat het beste is
    * om de dag klussen
    OF
    * iedere dag klussen

Ik wil geen maand verspillen omdat we het niet genoeg hebben gedaan ( maar dat begrijpen jullie wel )

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.979
    113
    de meningen zijn er nogal over verdeeld geloof ik, maar wij hebben het maar gewoon dagelijks gedaan toen, wist niet precies wanneer ik nu een eisprong had en zo konden we het niet missen in elk geval.

groetjes suus

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Wat ik me kan herinneren is de kans op een "goeie spermacel meets egg" zo (ergens gelezen hier):
    33% bij óm de dag,
    31% bij iedere dag...

Heeft te maken met de man en zijn zwemmersuitrusting (de voorraad moet weer bijgevuld worden met goeie atleten en dan is een dagje rust "beter") Okay, iedere procent mooi meegenomen hoor maarre, als je zin hebt in vaker ;)!
    Meid, gewoon lekker doen wat je wilt! Van al die keren en al die cellen heb je er uiteindelijk maar van alles 1 nodig ;)

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij hebben rond de ovulatie iedere dag gevreeen. Het voelde goed. En de mening van artsen verschild hierin

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    het zaad is van het beste kwaliteit als je man om de 2 a 3 dagen een zaadlozing heeft.

Maar dat wil niet zeggen dat er geen goede zaadjes tussen zitten als je het vaker doet...

Liefs!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wij hebben het altijd iedere dag gedaan.. en ben alle 2 de zwangerschappen 1 e ronde raak... hopelijknu ook :)

Deel Deze Pagina