Hoi hoi Ik heb sinds 4 maanden weer mijn menstruatie en meteen keurig 28 a 29 dagen. Daarop ook de Internet berekening gedaan. 18 maart had ik dan ongesteld moeten worden of beter gezegd niet natuurlijk. Gisteren pas getest en negatief 😢 Al sinds vorige week waterige afscheiding niet veel trouwens. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik pas kwalen na de positieve testen daarvoor nix dus ik kan niet af gaan op kwaaltjes Want die heb ik dus niet. Wanneer zal ik nu weer testen of wat moet ik?
Ik had dat na een paar maanden ook. Toen was ik ruim een week overtijd en steeds negatieve testen.. Heel frustrerend.. Ik was twee maanden later zwanger. Niet te veel zorgen maken dus!
Beste is om de dag testen omdat hcg elke 2 dagen verdubbelt. Andere optie is om nog even af te wachten. Je cyclus kan best eens afwijken. Succes!
Dan wacht ik het ff af ...en test ik na het weekend wel weer. Had kruidvat test gebruikt omdat ie zo gevoelig is.
Net weer getest maar negatief. Achteraf dom geweest urine was weinig van kleur...Had ik kunnen weten maar ok 😊😆 1e of 2e paasdag weer testen met ochtendurine. En anders volgende week de dokter maar bellen. Ik vind het zo raar...maakt me onzeker 😢😦 Jullie nog tips of bemoedigende woorden?
Ik ben vandaag 18 dagen overtijd. ik moest het 7 maart worden maar nog steeds niets. afgelopen 10 maanden mijn menstruatie redelijk stabiel.. ik blijf negatief testen.. ik wacht nog 2 weken en dan test ik weer (als ik mijn geduld kan bewaren ) succes! ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Zo niet, dan weet je nog niet of je overtijd bent. Zo ja, dan kan het zijn dat je traag hcg aanmaakt. Succes